8 Şubat 2012 Çarşamba

2 otobüs olmasaydı.

Benim eski evin tayfası aylar sonra bir araya gelebildi. Ben anlamıyorum bi bok yaptığımız da yok ama nasıl bi yıl boyunca yoğun olup, görüşemiyoruz.

Ama görüştükte bişey mi oldu yooğ. Önce bi ebeveyn akşam yemeği yedik. Eski ev geleneklerimizden olan "bazlama kızartma" yine vardı. Yemekten sonra çayımızı alıp oturunca, bi süre sonra "olum biz ne konuşuyoruz böyle lan" dedik sürekli. Konular çok saptı.


Herşeyi tükettiğimizde saat çok erkendi, yine eski ev geleneklerinden oyun turnuvalararına başladık. Ateri oyunlarını oynayıp, hızımızı alamayıp kim 500 milyar ister ve orda kısa bi turdan sonra, 3-4 saat passaparola oynadık. Ama 3 kişi bi adam etmedik, "sahne sanatlarından biri" sorusuna "dale, diyatro" dedik, bi "dans" diyemedik.

2 yorum :

  1. Ben anlamıyorum bi bok yaptığımız da yok ama nasıl bi yıl boyunca yoğun olup, görüşemiyoruz. işte bütn yazıdaki en güzel kısım hakkaten neden lan neden :D

    YanıtlaSil
  2. fakültemiz hogwarts kadar ondan galiba

    YanıtlaSil