14 Şubat 2012 Salı

2 günlük BIGBANGçiler :') YEMİNLE ÇOGSEL :'''')''

2 gün öncesine kadar Japon dünyama dönüş yapmıştım, 1 ay sonra Japonca kursumun tekrardan başlamasının da hevesini arkama alarak. Gel gör ki bilgisayara depoladığım albümleri sırayla dinlemeye başladım (burda çocuklarımızın gözleri kapıyoruz, korsan çok iğrenç bişey). Sıra Bigbang'e geldiğinde "şş olum noluyo lan" dedim kendime. Mükemmel Hande Yener danslarıma başladım, bu kez tüm hücrelerimi de işin içine katarak.

Hemen Tüyçe'ye koştum, herşeyini bırak Kore'ye geri dönüyoruz diye. Ve işte 2 gündür de çok coşuk modlardayız. Bizden beklediğim "G-Dragon'a ölürüz biteriz"di. Ancak hiç beklediğim gibi olmadı. Yıllarca içimde uyuyan (20) repçiyi daha fazla tutamadım sanırım, OLUM O T.O.P. NEDİR LAN! Bütün bi yazıyı kepsle götürmek istiyorum ama göze ziyan. Senin o beklenmedik zenci sesin nedir olum, kalıbına yandığım!?!  Senden çıkan o sesin şokunu yıllarca atlatamam ben.

Saçının her türlü mükemmeliği, ama özellikle platin rengi saçının aşmışlığıyla anime karakterlerine taş çıkarır nitelikte. Hep diyorum hep, beyaz saçlı adamlara ihtiyacımız var diye! Ayrıca eğer saçını mavi yaptıysan gel bi tokuşturalım lan, ortak geçmişimiz var senle.
Kendisinin Zeki Müren kıyafetlerini de çok iyi taşıyacağını düşünüyorum ciddi bi şekilde. Zaten o yine mikemmel çiçekli çeketleriyle başlı başına bir Paradise Kiss Corcisi. Hatta Corci kimmiş amk.

Bir de herifte başka ilginç bi şey vardı ama bulamıyodum. Bugün derste yapılan yine müthiş beyin fırtınamızla bulduk. Şimdiye kadar ki mikrofonla dövme, köpekle dövme efenime balkondan sallandırma...bunların hiç birini kendisine yakıştıramıyodum. İşleri çok tersine çevirdi ve bu sefer hikayeyi kendi üzerimden yazdırdı bana! Adamsın olm.
Şöyle ki, müthiş, daha üstüne laf söylenemez moda anlayışı kıyafetleriyle her zamanki gibi işten eve döner, ağzım burnum dağılana kadar beni döver. Sonra gider içeri, içkisini koyar (mümkünse viski) koltuğuna yerleşir, düşüncelerine dalar. Sonra "beyimdir ne yapsa yeridir" diyerek ben de, beni hırpalarken mühteşem ceketinden kopan düğmeyi bi köşeye siner dikerim. BIRAKIN BU ADAM DÖVSÜN ELLEMEYİN. Onun dışında hakkınızı arayın hanımlar-beyler, ama bu adama ellemeyin.

Şizmizonun beni gece yorgunluğuna kendini kaptırıp tekrar mimlesini de fırsat bilerek "harem" listeme 1 numaradan sokuyorum kendisini. Hayırlı olsun. Bay.

14 yorum :

  1. Nasıl bir yazı bu yaa :D Top okusa üşenmez kalkar gelir döver yeminlen (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uuuuğ deme :D Çok amacına ulaşmış bi yazı o zaman. Gelsin abi.

      Sil
  2. ahahahah mim'im amacına ulaşmış:D hiç bilmem şu k-pop dünyasını ama iyi eleman olsa gerek.. sırf sondaki fanteziyi okuyarak bile bu sonuca varabilirdim:D

    eh hadi bakalım hayrını gör:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ulaştı, görünce zaten artık yapcak bişey yok diyip yazdım bunu :D

      Sil
  3. Bu seni dövsün ben o platin saçlarını götünden çıkartırım tel tel. O kadar diyim

    YanıtlaSil
  4. Buna bi yorum yapsam dedim ama ne yorum yapsam şaşırdım :D
    Bu elemanlardan birisi yakalayamasa diğeri yakalar bırakmaz insanı :D T.O.P. kişisinin Oh Mom solosu var. Var işte :D
    Ayrıca herifteki ilginç şeyi tanımlamana bayıldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yatar kalkar ti o pi derim artık ben. Biri de çıkıp demedi ki Bigbang dinlesene olm diye, her şeyi de kendi başıma mı halledicem :'(

      Sil
  5. benim de olay tam tersine döndü :D kore sıktı artık ben en iyisi özüme döneyim dedim dayadım japon dizilerine kendimi ahahaha. ama şimdi burda bigbangden bahsetmek... abi bu yapılır mı bana ya ne güzel bıraktım diyodum fff. zaten çok deli fanı olan yakın çevrem yüzümdem ben ne topyi ne de gdyi haremime alabildim üzülüyorum, üzülüyorum, üzülüyorum T_T

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte biliyosun karşılıklı dizileştik senle o kadar, ama bi yere kadar "Koreli edemler" olayına girmeden durabildim.
      Yine normal hayatımıza dönmemizi diliyorum :')

      Sil
    2. şu saatten sonra dönebilir miyiz dersin? ben pek ümitli değilim o konuda T_T

      Sil
    3. Yok dönemeyiz olm tabi -.-'

      Sil
  6. Gd'yi dakikada sattın ya cık cık cık :P Yalnız öyle bir yazı yazmışsın TOP'ı görünce benim bile ağzım sulanacak neredeyse hahaha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Satmadım canım aa, cepte o cepte :D Yani ben 2günde bu hale geldiysem, tüm hayranlarına sabır diliyorum :D Tabi ki de ağzın sulanacak!

      Sil