12 Ocak 2012 Perşembe

yok böylesi


Çok temiz bitirdim bu dönemi. Bütün teorik dersleri yine bırakmış olsam da 2. döneme halletmeye kararlıyım. Hep bu kararı alabilme gibi bi şey bahşedilmiş bana. Neyse bugün kalan 2 dersi de verdim ve uzatmalara kalmadan okulu kar yağışı altında terkettim. Yol boyu da "olm biz var ya biz çok mükemmel insanlarız, hani süper mükemmeliz öyle böyle de mükemmel değiliz değil hani lan" gibi gereksiz laflarla şiştik de şiştik. Biri duysa Amerika'yı dibe batırıp, Türkiye'nin borçları kapattık ordan geliyoruz sanır. Halbuki kendimizce işlere girip 4 yıl sonra açmak üzere şişe gömdük ormana. Şu geçenlerde Japon yemeğinde aldığım sake şişelerine yazdığımız kağıtları koyduk, gittik kendimize güzel yer bulup iyice basamak sayıp, ağaç sayıp yerini ezberledik. Benim eski evden kalma 2 tane kaşık ve saksı küreğiyle daldık. Her şey, hiç böcek falan da çıkmadı denene kadar çok güzel gidiyodu. Laf daha bitmeden kaşığı daldırdığım yerden kafam kadar solucan çıkardım. Hayatımda öyle tiksinmedim lan. Kız çığlığı attım koşarak kendimi beton olan bi yerde silkeledim bol bol. Hala titreme geliyo bak.

5 yorum :

  1. kutlarım..hem dersler için hem de kız çığlığın için:)

    YanıtlaSil
  2. @dayatılanla yaşamak duysan kutlamazdın kendimden tiksindim
    @severim deliyi işte 4 yıl içinde yapmak istediklerimi, 4 yıl sonra okuyup beni depresyona sokmayacak şekilde yazdım

    YanıtlaSil
  3. 4 yıl sonra piii diycen biliyosun dimi:)

    YanıtlaSil
  4. Bundan 4 yıl önceki halime bakınca da gelişimini geç tamamlayan bi insanım o yüzden bilmemiyorum ne derim.

    YanıtlaSil