7 Ocak 2012 Cumartesi

yazamıyosan bırak arkadaşım!

Şimdi kitabın sevenleri hiç okumasın çok terbiyesiz, seviyesiz laflarım var. Kitabın adını tam hatırlamıyorum bile şu ejderha dövmeli kız ya da oraya buraya çokmak sokan kızlardan biri. Annem almış bi şekilde zamanında bi hataya düşmüş. Ben de bi bakıyım demiştim. Zaten onla ilgili de yazmıştım önceden. Her neyse ben hayatımda öyle basit, bayağı, ucuz, ve aynı anlamı taşıyan bir sürü kelime bi kitap görmedim. Yazarı çok iyi etmişte ölmüş (sevenlerine sabır tabi, canım) yoksa daha devamı olucakmıymış neymiş. Lan allah belasını versin kitaptan soğudum yeminle. Okurken gözlerime inanamadım bu kadar iğrenç olamaz diye. Bi okuyucu bu kadar ucuz yöntemlerle meraklandırmaya çalışan biri daha görmedim ben. Resmen "oysa ki hiç beklediği gibi olmayacaktı" GUPGUP GUPGUP GUPGUP (kalp efekti). Ya da "tabi o gün 1 ay sonra söylediklerine pişman oalcağını bilmiyordu" gibi. Amk Pepe izlesem daha çok heycanlanırdım merak ederdim, Pepe bugün ne öğrenecek acaba diye. Bu sinir seviyesine bi anda gereksizce ulaşmamın sebebi de geçen hafta aldığım Haruki Murakami kitabını bitirdim. Açık açıkta utandım ben bu adamı niye hiç bilmiyomuşum diye. Hani rahatladım lan oh be dedim kitap lan KİTAP.

7 yorum :

  1. Kurgusal bir şeyi okurken hikaye kendiliğinden gelişen bir şey değil de spesifik bir adamın sana oku diye yazdığı bir şey gibi gelmeye başlayınca iğrenç geliyor hakkaten. Gerçi bu bana pek sık olmadı ama çok benzeri her şiir okuduğumda başıma geliyor. "Okuyalım diye şiir yazdın he mi" diye okuyorum ne zaman şiir okusam.

    YanıtlaSil
  2. Öf gerizekalı ofis çalışanları iş sonrası eve giderken okusun, buldukları ilk izin gününde de filmine gidip biraz daha para harcasın diye yazılmış seri olarak

    YanıtlaSil
  3. kötüler olmasa iyilerin ve sanatın değeri nasıl anlaşılabilirdi ki? boşver takma kafanı tencere kapak misali onlar da okuyacak bir kitle bluyor ki yayınevleri yayınlıyor..iyi olanlar klasikleşiyor..diğerleri dee kesekağıdı oluyor..

    YanıtlaSil
  4. @s6 evet adamın tam olarak yeptığı şey o. Bak kızım daha bunlar bunlar var şimdi bırakırsan kaçırırsın diyo bana. Şiir için bişey diyemem hazetmiyorum :D
    @gasilhane hepsine ağzımdan tükürükler saçarak küfretmek, ellerindeki kitabı alıp üstünde zıplayıp tek tek yolup ateşe atmak istiyorum.
    @dayatılanla yaşamak hiç öyle düşünmemiştim bak, artık bi sinirle aşağılamaktansa yukardan bakarak aşağılamaya karar verdim.

    YanıtlaSil
  5. hangı kıtapmıs o :)) sacma bı konusu olduğu kesın

    YanıtlaSil
  6. hatırlamıyorum işte şu ejdderha dövmeli kızlardan bi tanesi hangisiyse ilki

    YanıtlaSil
  7. Çok merak ettiğim bir seriydi oysa. Önceliği başka kitaplara veriyorum bu yazıdan sonra, bir yerden elime geçerse okurum artık:)

    YanıtlaSil