24 Ocak 2012 Salı

ta şuramdan geldi bu soru

Uzun zamandır merak ettiğim ama gündem yapmadığım bir konuyu, cahilliğimi çat çat yüzünüze vurmayı göze alarak yazmak istiyorum. Aslında çok alakasız bi yerden ulaştım buraya, dün tesadüfen televizyon izledim. Tesadüfen de NCIS vardı. Enee dedim oturdum izledim. Ne zaman izlesem de Mark Harmon'un saçları kesin peruk lan diye düşünürdüm, dün de düşündüm. Annem gençliğinde de öyleydi demişti zamanında da bi 5dk önce googledan bakmak geldi aklıma. Sonra görsel sayfası bir sürü sırtla doldu. Ödül törenlerinde verilen omuzdan bakış pozları. Şimdi gözümde canlandıramıyorum. İnsanlar yürürken bi anda durup etrafında dönüp omuz üstünden bakışlar mı atmaya başlıyo? Bunu kafamda kurunca çok gülüyorum lan. Gülüyorum ben öyle şeylere. Orda bi fotoğrafçı bi kameraman olsam, hadi arkada duran hayranlarından biri olsam bu insanların allah belanı versin der giderdim heralde. Şu olayı bi canlı canlı görmeden yaşamak istemiyorum, bi youtube videosu da olur. Bi kaç tane baktım ama dönen insan göremedim.

Ayrıca NCISte en karizmatik McGee'ydi olm. DiNozzo yaşlanınca çok kırmızı olucak çünkü.

7 yorum :

  1. Ahah bi de normal poz verirken kafayı sağa sola oynatmaları var ki sanki hızlı oynat'a basılmış. Bunu yapmak zorunda kalanlar kadın ve bu durum çok aşağılayıcı. Kadın oyuncunun 'mal sağlam' mesajı verdiği yerlerden ötesi değil ödül törenleri, yazık

    YanıtlaSil
  2. jahsgdas bunu okuduktan sonra bakınca çok mal duruyo hakkaten hepsi.

    YanıtlaSil
  3. hele ortadaki bacım açı hesaplaması yapıyor resmen.o kafa 90dan fazla dönmez dönmez zorlama!jukhgcvjk

    YanıtlaSil
  4. @gasilhane oturduğum yerden "yapmasın abi o zaman" diye düşünüyorum.

    @s6 ben bu pozu bi de jim carrey'den bekliyorum. Yok lan vazgeçtim Zach Galifianakis.

    @gaia o gazla döndürürmüş bence hatta döndürdü ama basına yansımadı.

    YanıtlaSil
  5. http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=V5EgHJAdzHc#t=1679s

    şu tarafa da dön, bana da bana da

    http://www.youtube.com/watch?v=DnUpPmrUYgc&feature=related

    vampirler, kurt adamlar
    http://www.youtube.com/watch?v=ElZXg1bzU1Y&feature=related

    YanıtlaSil
  6. Oh çok teşekkür ederim artık huzur içindeyim.
    Ciddi çok salakça bi işmiş o poz vermeler.
    Ama özellikle lady gaganın videosundan korktum. O kalabalığın içinde olsam ağlardım heralde. Bi de 1.35-1.36da peter griffin sesleniyo resmen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım kırmızı halıda poz vermenin bi adabı var

      Sil