15 Ocak 2012 Pazar

sıkılanlar elime mum diksin kehekehemeöhöhmMEH

OLUM BEN ÇOK SIKILIYOM.
Yine oturduğum yerden 3 saat kalkmayarak götümü uyuşturdum. Susadım, ama bi kalksam koridorda uyuşmaya başlayıp, mutfakta hareketsin kalmakla son bulucak. Annemi bi daha öyle bi duruma sokmak istemiyorum.
Napıyım yeni bi animeye başlıyım lan bari.

Sıkıntımdan ilk defa kız çizimi yaptım. Önceden yaptımsa da hatırlamıyorum. Herkes bi okulun tatil olması derdinde, aynı duyguları paylaşamıyorum diye ezikledim kendimi. Hayatımda da ilk, ezilmeyi eziklemek olarak kullandım. Bayadır yutkunmuyomuşum şu an farkettim, valla birikim büyük. ALLAH diyor gidiyorum.

13 yorum :

  1. bende aynı şekildeyim. oturuyorum saatlerce kalkmıyorum sonra kalkınca bildiğin acı çekiyorum. bir şey izleyeyim diyorum öyle de hiğer geliyo oturmak batıyo (tabi yine kalkmıyorum o ayrı). şöyle ilk bölümden kendine bağlayan kısa bi anime biliyo musun?

    YanıtlaSil
  2. uyuşma meselesini kıskanmadım değil, bana da gelse oturup kalkmama sırası -.-

    YanıtlaSil
  3. @seysomthing ne tür bişeyler izlemek istiyosun, ona göre söyliyim anime sana.
    @astrea jan bir gün hepimiz yaşıcaz. Ama benimki pek hoş sonuçlanmadı.

    YanıtlaSil
  4. aslında her tür izliyorum bkz.bleach, death note, lovely complex falan izlemişliğim var ondan emin değilim. ama şu aralar en azından bi süreliğine sıkıntımı alsın falan hatta komik :D

    YanıtlaSil
  5. hee o zaman komik ve uzun soluklu olmayan animeleri bi gözden geçiriyim :D
    eskilerden ouran high school, kaichou wa maid sama, b gata h kei (biraz ecchi ama ecchi sevmememe rağmen gülmüştüm baya), arakawa under the bridge
    yenilerden de working, kimi to boku ve boku wa tomodachi ga sukunai.
    hangisinin konusu hoşuna giderse :D

    YanıtlaSil
  6. ouran high school, kaichou wa maid sama, arakawa under the bridge ve kimi to bokuyu biliyorum :D ecchi normalde izlemem ama sanırım ilk b gata h keiyi izlicem :D öneriler için teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
  7. Oha resim çok güzel olmuş lan.

    İzlenecek bi anime listen yoksa sana anime önereyim diycem de 9-12 yaşlarında kızların hayatlarını konu alan yarı-komik anime sever misin acaba?

    YanıtlaSil
  8. Baka To Test To Shoukanjuu güzeldir. Veya Hajime No Ippo: New Challenger bölüm 13 ve 14. :D 20 dk. gülmek garanti diyebilirim. :D

    YanıtlaSil
  9. @s6 ay teşkürederim. İzlerim ben farketmez, sanki Mitsudomoe'yi söylicekmişsin gibi geldi. Şu an izlediklerimi söyliyim bunların dışında tavsiye alırım :D Ben-to,Guilty Crown, Working, Mwawru Penguindrum, Mahou Shoujo Madoka Magika, Chihayafuru, Mirai Nikki, Lucky Star, Gosick.

    @IceTeaSama Ben baka to teste başlamıştım nasıl bi gerizekalılığıma geldiyse 2. sezonu izlemişim :D Bi ara bakıcam 1. sezona da. Sporla alakalı animeleri pek sevmiyorum ama direk dediğin bölümleri izlerim :D Teşekkür ettim

    YanıtlaSil
  10. Hahah, Mitsudomoe söyleyeceklerim arasında vardı evet; izledin mi? Asıl Ichigo Mashimaro'yu söyleyecektim.

    Zaten bunlar dışında da 2-3 animeyi falan tamamen izledim sadece. Çok yavaş bi izleyiciyim. İlgilendiğim diğer her anime izlenecekler listemde.

    Mahou Shoujo Madoka Magika nasıl bişey bu arada, şirin gibi durduğundan izlemek istiyorum da Mecikıl Görl animesi sevmem gibi geliyo. O mecikıl unsuru çok ön planda değilse daha güzel olacak.

    YanıtlaSil
  11. Mitsudomoe'yi yarısına kadar izleyebildim ama çok gülmüştüm bi ara devam edicem. Ichigo Mashimaroyu listemde ön sıraya aldım şu an severim ben kesin :D
    Mahou Shoujo'ya 2011in en iyi animelerinden diye okudum hep, onun gazıyla başladım ama artık başladık bi ekre bitiriyim havasında izliyorum. Zar zor 6ya gelebildim. Mecikılı çok çok önplanda hatta.
    Yeni sezondan Another'ı söylüyorum sana, yaz bi yere. Eğer o tarz seviyosan izle mutlaka ilk bölümden çok iyi etki bıraktı.

    YanıtlaSil
  12. Ov, Madoka'nın öyle olması kötüymüş, neyse.
    Another'ın içeriğine baktım şimdi de gizem dolu anime sevmiyorum ben sanırım. Komikli ve/veya sevimli kızlı anime dışında nadiren bişey seviyorum hatta :p Yeni sezondan bi tek Kill Me Baby! dikkatimi çekti.

    YanıtlaSil
  13. He tamam o zaman. Ben ilk bölümünü izledim de kill me babynin ekranı parçalayıp fırlatıp atasım geldi! Ama yine de seni etkilemiyim :D

    YanıtlaSil