4 Ocak 2012 Çarşamba

Peşinden koştuğum bazı adamlar var

Öyle gereksiz yoruldum ki bugün, şu ölmek üzere halimle 1 saattir Sarar reklamındaki adamları arıyorum. Reklam dediğim Kızılay'dan eve gelene kadar 4-5 kere rastlama güzelliği yaşadığım billboardlar. Siyah- beyaz bi fotoğraf 4 tane edem var. LAN YOK BULAMIYORUM! Çekmeye de üşendim googledan bulurum lan dedim. O 4 heriften bi tanesi çok güzel bi çekik. Çok güzel ama ço temiz mis. Tahminen Çinlidir bu dedik. Harbiden allah yarattıysa güzel yaratmış la adam yapmış yani. Oturmuş uğraşmış, kasmış. Diğer 3 adamın hiç silüvet olarak bile aklımda kalmışlığı yok çekiğe bakmaktan. En akılda kalıcı olan zenci var aralarında işte. Googleda adam akıllı aramalarla başlayıp ırkçı söylemlere vardım en son allah belanızı versin dedim bıraktım. Hava soğuk olmasa gidicem çekicem fotoğrafını burda yakında bi yerde var öyle de üşenmiyorum. Bi fotoğrafını bulsam adamın hayat hikayesini yazıcam şurda.

2 yorum :

  1. Ahah ne güzel hikaye. Ben de Ankamall'un kendi reklamını yaptığı afişlerinden birindeki kızı süper bulup mekanın websitesine gitmiştim. Orda da direk afişteki kızın aynısını arkaplandaki değişen reklamlara koymuşlar, altta adı yazıyodu. Baya kolay olmuştu.

    Yalnız ben Sarar'ın Türkiye'deki müşteri kitlesine zencili ve çinlili modellerin olduğu bir reklam vermesine akıl erdiremedim. O kadar kozmopolit miyiz biz ya?

    YanıtlaSil
  2. Vayy ne kolay bi aşk hikayesi. Benim hikayem daha karizmatik bi kere, film senaryosu! İmkansız, zor aşk en başında!!
    Adamı bulursam gidip "abi beni bi aldatır mısın? allaşgına!" demek istiyorum. Çünkü yapısı hatta alın yazısı gereği ALDATMALI.
    Bence bi sempati mi desem ne desem öyle bişey oluşturmaya çalışmışlar. Diğer o 2 tipi hatırlamıyorum ama zenciyi "yazık bak garibanı giydirmişler" diye düşünür Türkler o yüzden koymuşlardır. Çekikte zaten severiz biz öyle şeyleri bence. Zamanında buraya değil doğru tarafa göç etmiş olsak içli dışlı kanka gibi yaşıyoduk nasılsa.

    YanıtlaSil