28 Ocak 2012 Cumartesi

Oturup ağlıcam lan

Al canımı da kurtılıyım. Once yaptığım planlar ilk günden kotü hava şartlarıyla iptal edildi. Yarın da iptal olucak büyük ihtmalle. Yine evde oyalanmaya devam ediyodum. Sonra french oje nasıl bişeymiş la bi bakıyım dedim googleda. Sürmeye çalıştım. Asetonla düzeltmeye çabaladım, kapağına biraz doldurup laptopın üstüne koymuştum her şeyi gze alıp. Şimdi dkülse sıçarım ha dediğim an çat diye elimi çarptım. Küçükken de koşarken şimdi ayaklarım çapraz olsa demiştim. Aklıma soksunlar.

Sağ,sol ve alt ok tuşlarım çalışmıyo. Ayrıca O'nun noktalı harfini de kaybettim. Meğer ne çok ihtiyacım varmış. Ayrıca o "fn" tuşu mu takılı kaldı ne bok yedi tek çalışan ok tuşum olan yukarı ok tuşuna basınca brigthness açıyo.Sol ctrl tuşu çalışmazken aseton dktüğüm yerdeki çalışıyo. Ordaki ctryi kullanmak hayatta en çok ağrıma giden şeylerden biri haline geldi. Numlock falan yerinde ama. Esc'ye basamaz oldum lan uyku moduna geçmesi yüzünden. Ben anlamıyorum bu işlerden, bi bilen :'''''')''

Ayrıca sol ayağımdaki küçük parmağı da bu sabah itibariyle kaybetmiş bulunuyorum. Zaten işlevi yoktu diyip biraz olsun kederimden kurtulmaya çalışıyorum.

16 yorum :

  1. bazen aksılıkler ustuste gelır uzulme sağlık olsun senın tuslar gıtmıs sanırım pc tamırcısıne gıdıcen :))

    YanıtlaSil
  2. Bu cevabın bi yerden geleceğini biliyodumm :'''''''''(''' En yumuşak haliyle soyledin teşkür ederim :')

    YanıtlaSil
  3. Pii. Neyse ki okul vakti olmamış bu. Tek cevap teknik servise verip klavyeyi değişterecek insafa (ve klavye parçasına) sahip olmalarını ummak gibi.

    Gerçi biraz bekle, belki biraz daha uçunca düzelir falan.

    YanıtlaSil
  4. Yok okul vakti olucak şey illustratorumun kafayı yemesi, tatildeyken sorun çıkarmıyo hiç.
    Yarına kadar süre veriyorum kendisine, yoksa kahvaltı masasında biyolojik babamın en mutlu anında suratına çarpıcam bu konuyu.

    YanıtlaSil
  5. sakin sakin hehe :)
    gidersin tamirciye, sorun yook.
    ben de bilgisayarımı yei aldım.
    bu adaptörün sokulduğu yere yaklaşık 5 ay önce kardeşim öyle bir sokmuş ki lap top ın içinde bir yerler kırmış.
    !!1!!!1!!
    ve bu yüzden de uzuuun zamandır rahatça bloga falan giremiyordum, geçen gün üşengeçliğimden kurtulup tamirciye gittimm veeee 4 saatte işim halloluvedi oleey.
    tabi... 150 lirayıda indirdiler cebe...

    YanıtlaSil
  6. Ya ne çok çekiyoruz bu kardeşlerin laptop kullanımından! Bi de yeni olunca insanın içi gidiyo. Yeni olmasa da içi gidiyo gerçi de. Oh bi de 150 lira vermişsin :D
    Gece hiç uyumadım, laptopımı annenin yavrusuna baktığı gibi baktım hatta LTH bile salgılamış olabilirim bence. Kendi kendini toparladı baya. Bi tek sol ve aşağı ok tuşlarım çalışmıyo şu an. Onu da aşıcaz bence :')

    YanıtlaSil
  7. hahaha güldüm ya.
    aynen aynen çok yaktı canımı.
    hadi bir de sadece bende olsa anlicam kendi bilgisayarını niye kullanmıyorsa :@@@@smxALKD
    neyse mazideki yaralar işte, şuan ikimiz de aslında laptop ına kavuşmuş gibi bişeyiz ^^
    onlar da gelirler kendilerine aseton kafa yapmıştır ehe.

    YanıtlaSil
  8. İşte bi de kendi laptopın bozulunca kardeş laptopının yolunu tutmak var ki konuşmak dahi istemiyorum.

    YanıtlaSil
  9. oha duygularımı yansıttın ayna gibi.
    evet.
    bir de gelmez öyle kolay kolay oyun manyağı bir kardeşe sahipsen :/

    YanıtlaSil
  10. oha duygularımı yansıttın ayna gibi.
    evet.
    bir de gelmez öyle kolay kolay oyun manyağı bir kardeşe sahipsen :/

    YanıtlaSil
  11. Metil fenil keton dökmüşsün şahane f.kimya bilgime göre. Şimdi nolucak yeni klavye mi alıcan öf pahalıdır ya(

    YanıtlaSil
  12. Yıoooh yea kendi kendine çözddü sorunlarını, şu an hiç bi problem yok :''')'

    YanıtlaSil
  13. olm senle aynı evde kaldığımızı bi düşündüm de.. yeminle tsunami etkisi yaratırdık. ayyynısı, aayynen, kaynımda da var mode on.

    YanıtlaSil
  14. Şu hayattan korktuğum 3 şeyden biri tsunami, sen geldin onu evimin içine soktun ha? Basgit burdan aynı evde kalamayız :*

    YanıtlaSil
  15. O deil de tiwitin vardı senin ben de yeni açtım takip edeyim diyorum nerde link.

    YanıtlaSil
  16. Hee allah belasını versin. https://twitter.com/#!/burcutirt mehe link.

    YanıtlaSil