14 Ocak 2012 Cumartesi

iyiyim abi nolsun

Tatilimin 2. gününde yükünü kaldıramayacağım bi huzurla boş boş vakit geçiriyorum. Nasıl güzel duygu la! Akşam 7den beri banyoya giricem bak, ilk bilgisayarın başından 10dk önce ayrıldım onda da işedim ve banyoya üşenip yüzümü yıkadım. Olm hayat çogsel la!
Geçen girdiğim ceki çen kriziyle bütün filmleri baştan izlemeye karar verdim. İzleyemediğim ço eski filmleri vardı onları da bulduğum kadarını izlicem. İlk olarak Mr. Nice Guy'ı izledim.Nasıl oldu da Fırtına Adam diye çevirdiler çok belirsiz. Tabi yine konuyu takip etmen ya da anlaman gerekmeyen bir ceki çen filmiydi. Aval aval o ekşın sahnelere bakmak yeterli bi doyuma ulaştırıyo zaten. Bugünde Rush Hour serisini aradan çıkarıyım dedim. Bundan sonrası her gün en az 2 filmini izleyerek hayatıma devam edicem. Neden mi? çünkü bok gibi zamanım var.

Geçen haftalarda bitirdiğim animelerden Hanasaku Iroha. Şu an böyle yeni yeni çıkıyo bitmiş olmasının acısı. İlk 10 bölüm pek hoşlanmadığım sonra baya saran bi animeydi. Daha da böylesini bulsam da izlesem.
Hani oha ço heycanlı lan ene nolcak acaba diye meraktan ölmesem ilk bölümden şu bebe yüzünden bırakabilirdim. Seni allan dımbılı ya gerizekalı bebesi diye küfrederek izliyorum hala, olsun ama. Benim de yanımda böyle psikopat bi kız olsa ben de bu çocuğun halde olurdum heralde. Sen nasıl bi sürtük şırpıntı bi kızsın. Bi de "Yukki" demiyo mu geçir bi tane ağzına! 5 yaşındaki bebe için hiii ölsün gebersin dedirtti bana bu anime.



Sonraya bıraktığım K-ON'un 2. sezonunu da dün bitirdim. Bu da en sevdiğim endinglerinden olmuş oldu. Oldu hadi bay.

6 yorum :

  1. Hanasaku Iroha'nın içeriği nasıl tam? Bi sene falan önce sürekli onla ilgili yazılarda başroldeki kısa saçlı kızı görüp "ae, ne tatlı, izleyeyim bunu" diyodum. Sonra yazıda "tatlı göründüğüne bakmayın, karakter olarak iğrenç bi kız" gibi şeyler okuyup vazgeçiyodum (yodum falan diyorum da bi 3 kere falan oldu hakkaten).

    YanıtlaSil
  2. Ha, sondan ikinci paragraf da aynı anime hakkındaymış. Sen de benzeri şekilde nefret etmişsin birinden, ama aynı kız mı anlamadım.

    YanıtlaSil
  3. Vala ben de saçını sevip izledim aslında. Hiç iğrenç kız değil lan çok güzel de karakteri var bence. İçerik olarakta hiç bi atraksiyon bi heyecan yok, tamamen günlük yaşam ama işte dediğim gibi beni 10uncu bölümden sonra sardı baya. Ben seviyorum bu tarz belki ondan sıkılmadım ama vaktin varsa bi bak diyorum.

    YanıtlaSil
  4. Yok yok o başka anime adını yazmamışım da Mirai Nikki diye bi anime. Pembe saçlı kızdan nefret ediyorum onda da. Aslında hepsinden nefret ediyorum 1-2 karakter dışında da anime iyi.

    YanıtlaSil
  5. Hahah, hepsinden nefret etmen. Ben de onun mangasının başlarını okumuştum, resmi benzettim de yazmayınca anlamamışım o olduğunu. Ben kızı hem çok saçma bulmuş hem de sevmiştim galiba, ama çok azını okudum.

    YanıtlaSil
  6. Bunun gibi çok manga çıktı diyolar da hiç farketmez o karakterlere rağmen çokta güzel izletti kendini :D bence okumalıymışsın mangasını.

    YanıtlaSil