15 Ocak 2012 Pazar

işim yok

Lan bak yine mail gelmiş ders değerlendirme anketini yapın diye. Amk yapmıyorum lan yapmıyorum! Bi çok şeyle vakit kaybeden bi insan olabilirim ama yine de o işe ayırıcak vaktim yok. Yapmıyom lan! Zaten çok şeyime ya notlarımı öğrenmek göstermezsen gösterme olm. Hacettepenin sitesine girince bi ürperti bütün tüyleri yoklayıp gidiyo. Bi tiksinme hali bi bişeyler. Ene ne biçim kar yağıyo. Neyse taam yaparım bi ara beni böyle sıkıştırmayın. Girdiğim de ders varmış gibi.
Yine twitter açtım ha. Ben çok böyle bi insanım. Biraz insanları takip ederim tatil bitimine doğru da kapatırım kesin. O zamana kapatmazsam da hiç kapatmam zaten. Neyse bi süre sinsice kenarda bekliyim.
Babam da odaya gelmiş şu özürlüye bi ilaç içirsene diyo. Kardeşimdi.

9 yorum :

  1. la bizi adam yerine koymamışlar yine!
    2 bölüm anketi yanıtlamayacakmış, biri de bizim bölüm.

    kendimi devlet bahçelinin arkasında uluyan adam gibi hissettim. "bundan sonra anket dışısın" denip mal gibi ortada kalmış bi durumumuz var.

    YanıtlaSil
  2. @maximehmet bırak adamın peşini. tanısan yapacak daha iyi işlerin olduğuna inanırsın.
    @googhan götümle güldüm afedersin. Sorunu kendinizde arayın arkadaşım, adamların bi bildiği var heralde. Bilmiyom yok belki de. Benim anketimi yapmak istersen isim-şifre ulaştırırım sana.

    YanıtlaSil
  3. Senin anket ders değerlendirme. Bizde de 'maneviyata değer verir misin' veya 'sosyal misin' gibi sorular olan fişleme anketi var. CCC MARMARA CCC

    YanıtlaSil
  4. bide bana dersin be kadın şu konunun başı sonunu takip etse keşke araya soktuğun ene ne biçim kar yağıyodan sonra diğer konuya devam etmen lan insan olan bi parantez açar bi bişey.sen çok böyle bi kızsın ayrıca kardeşin özürlü değil top.

    YanıtlaSil
  5. NOKTALAMA KULLANIYORUM EN AZINDAN. Ayrıca sen gelirsin buraya canım :), Barış okumayı çoktandır biliyo biliyosun ki :)

    YanıtlaSil
  6. @gasilhane aslında test değil klasik soru cevap şeklinde olsa çok eğlenilir o ankette

    YanıtlaSil
  7. çok karışık olduğunda bende kullanıyrm olm bnce sen farketmyosun girde bak barış nassın abi ya iyi gördm abi nassın yaa

    YanıtlaSil
  8. OPDASPDOKASDPOAKSDPOASKDPAOSDK göt tutuşması :)

    YanıtlaSil