5 Ocak 2012 Perşembe

hayat bundan ibaret

Dün akşam 8-9 gibi yattım uyudum. gece 2 de çat diye uyandım lan sonra bi daha da uyuyamadım. Biraz anime izledikten sonra bi şekilde youtubeda slow-motion (çünkü ingilizcesi daha havalı) videoları izlemeye başladım. Biraz hayretler içinde kaldıktan sonra dünyada yaşanan felaket videoları izledim. Tsunamilerle kusma noktasında gerildikten sonra dünyadaki devasa deliklerle alakalı şeyler izledim. Ordan açıklanamayan canlılar tarzı videolara geçtim, deniz kızı bile vardı, sonra kutuplara gittim. Saat sabah 9 oldu zaten.
He bi de geçen günlerde lanet olsun yapmak zorundayız diyerek vampirli filmi izledik şafak vakti oluyodu sanırsam en son. Olm o düğün sahnesinde allam çocuğa bi şeyler olmuş lan. Böyle siyah böğürtlen mi yedirmişler, tutup iyice  diş etlerine falan mı sürmüşler ne yapmışlar. Bu güldükçe mahvolduk lan. Dur görsel de arıyorum şu an ama. Bi pıt daha gülen resmi olsaymış tam belli olurdu böğürtlen ama bu da yeterli bence. Bay.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder