25 Ocak 2012 Çarşamba

gidemedik

Kötü hava şartları nedeniyle İstanbul gezimizi bahara erteledik. Biraz üzülsem de bi rahatladım oh lan dedim. Çok gerildim çünkü bi türlü bilet alamayışımıza. Bugün gidip alıcaktık ki evden dışarıya adım atmam mümkün olamadı. Dün geceki kar yağışından sonra yolları açmamışlar ve bi alt caddedeki otobüs durağına gitmem gerekirdi. Onu da götüm yemedi. Ayrıca ne internet ne televizyon yayını oldu bi süre. Felaket anları yaşadık lan 3 gram karla. Neyse söylediğiniz tüm etkinlikleri baharda gerçekleştirecek olmak daha iyi ama Dali'ye ve Japon Film Festivaline Ankara'da gidecek olmak koyuyo biraz.

Dün Fairy Tail'e başladım ve izlemediğim her güne lanet edebilecek kadar sevdim. Bu kadar basit bir hayatım var. Ama SOPA meselelerine denk geldiği için izlemekte indirmekte çok zor. Elleh yardımcımız olsun.

Giden günlerim oldu gerçekten. 8 saat kadar ekrana baktım bebek gibi oldum. Tatil projeme de ön hazırlık oldu. O beyaz alan rahatsızlık verse de belki bi daha yıllar sonra açar bakarım. Yok lan tiksinirim bu ne la derim yapmam yine. Bay.

8 yorum :

  1. ahaha.
    film festivaline İstanbul'da olan bile İstanbul'da gidemiyor -_-
    anime sever bir kişi daha bulmuş bulunmaktayım ^^
    o değil de burda ( istanbulda) yarın kar yağacakmış :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa neden gidemiyomuş?

      Ankaraymış, uzakmış, otobüs yokmuş demiyorum ve gidiyorum yine de :d
      Anime izleyen insanlar böyle yorum yapınca, takibe alınca ne büyük mutluluk :'''')

      Ya işte biz de kar fırtınası geliyo diye duyduk İstanbul'dan doğru, vazgeçtik.

      Sil
  2. iyi yapmışsınız ama valla :( şimdiden tuzlamaya başladılar yolları yarın fırtına geliyor hehe.
    ya işte gidemiyorum o yüzden.

    ne demek ne demeeek ^^ sizi almayacağım da kimi takibe alacağım hihi.

    YanıtlaSil
  3. Yarın kar yağmazsa yağıcak diyen aile efradımı keserim yalnız ya.. Resmen 2 gündür yarın için yağcak diyolar.. Of NTV rules.

    YanıtlaSil
  4. @hazel o zaman iyi kötü anime paylaşımlarınızı beklerim efenim.

    @gasilhane İşte böyle tahminler ve o tahminleri ısrarla dile getiriş biçimleri üzerine bi yerlerde eğitim alıyolar. Tam denize gidileceği sırada bugün hava yağışlı diyen ebeveynden kötüsü yok ama.

    YanıtlaSil
  5. ahahah harbiden bide yağmazsa sonuna kadar haklısın kardiş.
    linç ederiiz.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. hıım elbette paylaşırım :)

    YanıtlaSil