30 Ocak 2012 Pazartesi

gereksiz ayrıntılar #3

Öncelikle OLM BEN ÇOGSEL YEMEK YAPIYORUM.

Ama konu o değil. Şöyle ki, dinsiz bi insanım. Ama ateistmiş, agnostikmiş efenime deistmiş gibisine bişey diyemem. Çünkü amk zaten bi inanç kalıbından çıkmışım neden sonra inançsızlık kalıbına giriyim ha neden? Dindarlıktan pek farkı yok gözümde.

Her neyse konu o da değildi. Dinsiz bir insan olmama rağmen, cinli ruhlu hayaletli film izleyince, çok temiz korkuyorum. Çok eğlenceli değil mi ama lan?!  Bazılarına garip geliyo bu iş ama, onu da mı alıcaksınız elimden! Hele ki televizyon da Bio kanalında mıydı yoksa başka bi yerde mi hatırlamadım şimdi, bokunu çıkarıyolar olayın. Bi hayalet avcıları gibi bişey var, gidiyolar kötü ruhları falan kovuyolar. Adamlar mekanizmayı kurmuş bi de, ev ahalisi hüngür hüngür ağlıyo, bunlar kafalarda gece görüşlülerle dalıyolar odalara. Tık sesine "SEN DE DUYDUN MU DUYDUN MU BU TARAFTA OLMALI" amk buzdolabıdır lan ne heycan yapıyonuz ki? Bi de her bölümde mi bi gölge görürsünüz de  o kafanızdaki kameralara yansımaz hiç bi şekilde. En sonunda da hepsi bi daire oluşturup incil haç yardırıp yüce isa adına bu evi terket diye konuşmaya başlıyolar. Televizyon izlersem ilk o program var mı yok mu diye bakıyorum. SEVİYOK.

9 yorum :

  1. bana da yemek yapmayı öğretsenee yeaaaa
    neyse konu o değildi. o tür şeylerden korkman doğal ya ne diye bir şeyler söylüyorlar ki peh! arkadan dayıyorlar gerilim müziğini ne çıkacağını bilmiyorsun falan korkar insan her türlü :D o program tarzı şeye bende bir kere mi ne rastlamıştım komikti ya :D tanrının blabla meryem blabla isaaaa blabla komik yani :D

    YanıtlaSil
  2. O izlediğin program ömrü hayatımda izlediğim en kolpa program. Şahsen biz Türklerin böyle bir işe girişmelerini ve cinci hoca çağırmalarını izlemeyi isterim. :)))))

    YanıtlaSil
  3. @seymsomething yea yemek yapıyorum dediğim 3-4 tane kendi geliştirdiğim tarif ve 3-4 tane de sebze yemeğinden ibaretim :D çeşit sos çeşit baharat olayının hastasıyım. Neyse, ben bi kere o salak programdan bile korktum lan, o an değil ama sonra aklıma geldi gece karanlığında bi anskim oldum.

    @sir aenas allaaah yani yapsak yeri, belki yapıldı da haberimiz yok hatta yapılıyo bile olabilir!

    YanıtlaSil
  4. 2. paragraf benim için de geçerli. Kendi akımımızı mı çıkarsak? İsim düşündüm ama bulamadım. Iceteaizm falan geldi aklıma ama çok dandik oluyor. :D

    YanıtlaSil
  5. o baharat cümbüşlerine ben de hastayım ya :D
    hö? ciddi misin? ben 1 kere öyle anskim oldum onda da gecenin 3ünde evde tekken mal kedim üzerimden atladığı için olmuştu. ama bi kedim olduğu gerçeğini bile unutup altıma yapıyordum az kalsın :D

    YanıtlaSil
  6. eski dininizden sıkıldınız mı?
    kendinize yeni bi tanrı mı arıyosunuz?
    sizi dinleyecek, inanmazsan mnagorum senin diye tehdit etmeyen bi tanrıya ne dersiniz?

    hemen bizi arayın ve sizin de cillop gibi bi tanrınız olsun.
    üstelik kapıda ödeme imkanı ve beğenmezseniz 1 hafta içinde dinden dönme garantisiyle...

    YanıtlaSil
  7. @IceTeaSama o kendi akımını çıkarma olayını hep düşündük hep. Kendimize çok güzel tanrılar da bulduk ama bi geçerlilik, sürebilitelik sağlayamadık. :'( Böyle şey istiyorum lan romantik komedi filmlerinde kadın garip bi kişiliktir ve garip bi dini vardır ya ordaki kadınların dinine sahip olmak istiyorum ama aradığım kriterlerde bulamadım. :'(

    @seymsomething hallaahhım çok korkunç lan :D kediyle nası aynı odada yatabiliyosunuz hiç anlamadığım iş :D Benim bi yavru kedim vardı, kaç gece uyuyamadım cılkı çıkıcak hayvanın diye. Tam götümün dibinde bitiyodu hayvan, hey gidi.

    @googhan olm ben buna bi ayrı köşede tapıyorum zaten :D ama hani böyle bi artık şunları şunları yapan bizdendir şunları şunları yapan bizden değildir gibi vahiylerini yollasa da ayağımızı ona göre denk alsak! Guteplerken nasıl bi şekle bürünücez elleri semaya doğru açıp mı, hirisitiyan sıtayla mı kendince bi usülü mü var? BUNLAR ŞART.

    YanıtlaSil
  8. Ortodoks bi gutepleme yap, hem iki tarafın da gönlünü alırsın veya çakarlar durumu münafıklıktan iyice kaybedersin, DE NEYİ? DİMİ. Sevgilim olmasa sana aşık olacam.

    YanıtlaSil
  9. Ortodoks iyidir, en orto yol ASDF KAHAKAKAKAKAKA.
    Şimdi tekrar soruyorum, yo aslında ilkmiş, bana mı aşık olucan? googhana mı? Kime?

    YanıtlaSil