26 Ocak 2012 Perşembe

gerek yok ama saat geç oldu işte

İstanbul paramı şu an itibariyle tüketmeye başladım. İlk iş kitap siparişi verdim. Neslihan erzincan özgür'ün zamanında tavsiye ettiği Yukio Mişima'ya göz attım. Malesef hepsi Can yayınlarınındı. Bir kitaptan zevk almayı öldüren en büyük unsurlardan biri bence. Ama yine de bükemediğim eli öpercesine verdim sipraişlerimi.
Olm ben ders kaydı haftaya sanıyodum bi sonraki haftaymış lan.
Ayrıca "pathetic" sözcüğünü tam tumturaklı teleffuz edebilen türk, tanrı mertebesine ulaşmıştır benim gözümde. Önemli bi şey.

11 yorum :

  1. arapça okumayı bilene pathetic daha bi kolay.

    YanıtlaSil
  2. nasıl söylenmesi gerektiğini bilmeyen bir Türk doğru okuduğuna kendini inandıracak çok büyük bir yeteneğe sahiptir. Genlerden gelen bir şey olsa gerek.

    ahah Can Yayınları'ndan nedense ben de soğuyorum.

    YanıtlaSil
  3. @kepazeyim onu bilemem ama bence "tiki"(başka bi tanım bulamadım) kızların "sinek ısırdı" demesi gibi geliyo bu kelime.

    @hazel o işi hiç gözönüne almamıştım bak. "yıoohh yeaa doğru doğruu yıoooh yeaa" diyerek bi süre sonra evet abi doğru demek zorunda kalırsın zaten.
    Bi kere o iğrenç logoları! O nasıl bir CAN yazma şeklidir, üstüne de kalp kondurmuşlar hallahım ya.

    YanıtlaSil
  4. Oha Can yayınları kitabını siparişle satın alan kişiler mi var? Neden? Ben Türkiye'deki her büyük şehrin her kitapçısında her Can yayınları kitabı var sanıyodum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şurda siparişle satın alan çok somut bir örnek oluşturmaktan utanç duyuyorum, ama malesef ki başka bir yayınevi yoktu adamcağızın kitabını basan.

      Sil
    2. Yok, neden Can yayını aldın demiyorum; neden kitapçıya gidip de almadın diyorum. Kitapçılarda kalmamış mı?

      Sil
  5. Bu aralar internetten kitap almak favorim çünkü. O kargonun geliş olayına bağlandım!

    YanıtlaSil
  6. Kargonun geliş olayı batsın. :D Geçen kitap alayım dedim kargo geldi. Merkezdeki şubeyle ev arası 10dk adamlar başka ilçeye götürdü kitabı. O kadar telefon,mail falan derken 3. gün getirmeyi başarabildiler. :D Yurtiçi kargoyu hiç önermem. Ve netten alınca daha ucuz oluyo kitaplar. :D

    YanıtlaSil
  7. Üstteki mesajı yazan benim. :P

    YanıtlaSil
  8. Of o işe de çok geriliyorum da işte daha bi sorun yaşamadım bu kargo olaylarında. Ucuzluğuyla gözlerim kamaştı zaten dolduruyorum sepete hepsini, hem de kitapçılarda çok dolanmaktan başım dönüyodu, şimdi arama kolaylığıyla daha bi ısınıyorum bu işe :D

    YanıtlaSil