4 Ocak 2012 Çarşamba

gerçekten bilemiyorum

Şu subliminal mesaj olayları yüzünden izlediğim her animede buluta, çime bakıyorum lan! Kenara köşeye "sex" yazmışlar mı diye. Tamam anladık ben görmesem de beynim algılıyomuş hop bilinçaltına atıyomuş falan ama neden"sex"? Sevişgen bi toplum mu amaç, sapık potansiyelli insanlar mı? Ne olm amaç? Ne oluyo ben orda "sex"i algılayınca? Cidden cahilim bu konuda. Hani bok yaz sıç yaz kan yaz ama neden ille o. Ya vala hayatımız kaydı lan "sex"i seçicem diye.

3 yorum :

  1. o moda bende girdim ya her şeyde sağ sola bakıyorum ne çıkıcak falan diye. sexse sex kardeşim kimse mi sevişmiyo yani ne amaçları var onu bilincimize yerleştirmekle? hadi senin dediğin gibi kan yazsa anlarım "geleceğin katil toplumu" için ama sex ne ya?

    YanıtlaSil
  2. heplerini yener reyy özlemiiii, sen hiç susma hep yaz hemi :))

    YanıtlaSil
  3. Hiç bi yerde de yazmıyo bi de ya amaç nedir diye! Kenara köşeye ayıp şeyler yazıp arkadaşlarıyla kehkehkeh gülen adamlar düşünebiliyorum sadece "olm çok çılgınız lan" diyen.
    @uyursam uyandırın gittiği yere kadar :D

    YanıtlaSil