31 Ocak 2012 Salı

Çok güzel bir ankara yazısı

Bugün Ankara'da "İstanbul'da kar..." yazıp duranların ağzına sçacak bir soğuk vardı. Ayrıca Ankara'nın karla güzel olması, pardon Ankaralıların deyimiyle "Ankara'ya öyle yakışırdı ki kar...", photoshoplu kadından farkı mı var sanki? NAH yakışıyo.

VALA KONU O DEĞİL LAN, yeni geldim toparlayamadım. Hiç gitmediğimiz en ücra, en köşe yerlerdeki tükkanlara gittik bugün. Hepsi beslenme kabı almak içindi. Bir insana beslenme kabının ne olduğunu anlatmak çok zoruna gidiyo insanın. Amk okulda yemeğinizi, dane dane üzümünüzü, peynir zeytininizi neye koyuyodunuz acaba? Eskiden ne güzel bir sürü çeşit vardı renk renk boy boy, şimdi zarzor orda burda ben10 olsun kalyu olsun öyle şeyler.


Bu da çeşitli etli teyzelerin arasında dolaştığımız 1001 çeşit tükkanlarından birinde gördüğümüz gay ışın kılıcı. Ben pek bi mantığını, amacını anlayamadım.

Aylardır da metro altına inmemişiz sanırım. Hatta kızılaya kimbilir ne zaman gittik. İşte biz şehrimizi böyle tanıtıyoz. Çok manyak insanlarız biz. Yolda gördüğümüz insana "abi kırop yapmayı biliyon mu?" deriz ("crop" olayının tam türkçe karşılığını oturtamıyoruz bi türlü kırpmak, kesmek tam anlamıyla açıklamıyomuş gibi geliyo) "he az bi bilgim var" diyeni alırız yanımıza, böyle bişey yaptırtırız işte. İşin içinden çıkamadığı kedi tüylerini de arkadan ışık vererek halletmeye çalışır, olsun elinden geldiği kadar.

Bi kere fıskiyeler olmazsa olmaz! Her yere fıskiyeli havuzlar koymayı severiz, renk,görüntü ve koku kirliliğinin hastasıyız. Bir banka oturduğumuzda görmeyi en çok istediğimiz şeyler fıskiyelerdir. İçi tamamen boşaltılmış, 3-4 dükkandan başka bişey kalmamış olan Atakule'yle ünlüyüz nedense, hiç bi yerden eksik etmeyip, gerektiği değeri de vermeyiz. Her hafta yeni başlayan cami inşaatları görüyoruz, tabi ki de bunları afişlerde kullanmamız gerekir. "Hepiniz müslümansınız itler" mesajını vermemiz gerek. Ve tabi ki yine islamik ögelerden iğreeeeeeennnç mii iğreeeeenç renkelere sahip laleleri hatta LALEyi koymazsak olmaz. Bitmemiş metro inşaatlarımızla da çok övünüyoruz, aman allahım o ne güzellik!!
Buna ek olarak GENÇLİK PARKI GÖTÜM GİBİ YER, şehir dışından gelipte "aaaiiiyy gençlik parkına" gidelim diyen insanlar görüyorum. Çok net söylüyorum AĞZINIZA SIÇARIM. Ben sıçmazsam zaten orda ya bıçaklanırsınız ya da taciz/tecavüze uğrarsınız. Dönme dolap olursunuz kehkehkeh.


Ne zamandır ordalar bilmiyorum ama dediğim gibi kaç aydır metro altına inmemiştik. Bugün gördük ki eski türk filmleri afişleri sergisi yapmışlar. Çok hoşumuza gitti, 2dklık yolu yarım saat kadar bi zamanda geçtik hepsine tek tek yorum yapmaktan. Ama fotoğrafta görüldüğü gibi bu olaya verilen önem ortada. KOLİ BANDI! Böyle bir miras, koli bandıyla sergilenmeye layık görülmüş. AMA KODUMUN HOBİ GRUBU MANZARA MEYVE TABLOLARINI ŞÖVALELERDE SERGİLERİZ. Gitmeyin teyzeler hobi kursuna, çok rica edicem. Aynı şeyleri çizecekseniz hobi olarakta yapmayın. Tepsi boyayın misafirlere çay ikram edin, ama o işe bulaşmayın, sonra serginizi yapıyolar bak yerli yersiz.

Tabi bu afişlerin çok düzensiz bir şekilde, asıldığını yıllara göre bir dağılım yapılmadığını söylememe gerek yok sanırım. BİZ SEVİYOZ ÖYLE. Ankara bugün de bok gibiydi. Olmadı.

4 yorum :

  1. işte sema böyle bi şehre geliyosun :D

    YanıtlaSil
  2. gölbaşından saygılar. kulağını güneşe sokarak güneşi eritecek insanlar var.

    YanıtlaSil
  3. 3 kere sesli güldüm okurken.

    YanıtlaSil
  4. @tüğçe ya sema belki i. melihle de tanıştırılırsın, ne sürdün sen yüzüne der sana.

    @kepazeyim gölbaşına selamlar. Bu işlemi neden kulakla yaptıklarını anlayamıyorum şu an. Kulak çok iğrenç bi organ.

    @s6 allah razı olsun.

    YanıtlaSil