12 Ocak 2012 Perşembe

Çok geç kaldım bunu yazmak için

Bi kaç gün önce çok etkili bi rüya gördüm. Başı sonu çok belirsiz ama bi otoparkta Cehennem Silahı'nı canlı canlı yaşamaktayım. I'm too old for this shit amcanın elinden kurtulmuş olan pek sevgili Martin namı diğer Mel Gibson yanına çırak olarak beni almış. Elime de bi silah vermiş. Bi tane kadını kurtarıyorum arabaların arasından geçe geçe, silahda götüm gibi kullanamıyorum.Sonra gidiyorum Martin'e çemkiriyorum bi yandan da çok pis yazılıyorum tabi. Adam sex lan! Zamanında ve hatta şimdi bile izleyipte fiyuuu herife bak demeyen insan hatalıdır, sorun vardır. Ben bu seriyi her ne kadar küçük bi kızken izlemeye başlamış olsam da o günden bu güne hissiyatta bi değişme olmadı. Hatta Tığçe'nin halasının saçının cehennem silahı mel gibson olması bile beni yıldırmadı. Ve hatta google'a mel gibson yazınca direk müslüman oldu diye devam ettirmesi. Yılmam. Pis, iğrenç sakallı halleri de yıldırmadı. Ve hatta o tek pozda müslüman oluşu da. O müslüman oldu haberlerinde kullanılan tek fotoğraf, elini yanağına koymuş ve müslüman olmuş fotoğrafı. Bu rüyanın sabahında tesadüfen kendisiyle ilgili bi belgesel izledim. Belgesel mi denir ki la onlara  bilemedim şimdi? Sanıyodum ki tek sorunu müslüman olmak, yok çok çekmiş adam. Hep küfretti soru soranlara seni lanet olası pislik dedi yayını kestiler falan. Olm sen bu hallere düşecek adam değildin :'(

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder