21 Ocak 2012 Cumartesi

çıkmadı bu sefer

OLUM ESKİDEN TURTİ VARDI. Nasıl bitti, çıktı gitti lan? Çok mutsuzum şu an, geldi oturdu öküz gibi ciğerime, göğsüme. :''''''''('''' (ağlarken akan salyalarım)



Tam bu lan işte buydu istediğim dediğim bi anime espriler açısından. İlk bölümden erken konuştum ama, yok yani çok güvendim lan. Her gün ilk bölümü izleyip dursam sıkılmam, öyle işsizim zaten bu ara. 


 Yukardaki ünlülere baktığımızda bi burun toparlatmamı denir ne denir öyle bi olay var. O burun gelişindeki yanağa dağılma olayı tek bi çizgide halledilmiş. İşte bende de ünlü hastalığı var. Aynı dertten müzdaribiz. Müzdaripmişiz yani, adamlar yapmış. Beni bıraksalar kulağıma kadar da gider bence burnum. Neyse, kate winslet en güzeli en süperi bi de.

6 yorum :

  1. Burnun yanağa dağılma olayı mı? Eski hallerindeki sorun ne bu ünlülerin anlamadım. After-before arasındaki fark burnun uç bölgesinin daralması gibi geldi, yanak birleşimi kısmında ne değişmiş ki?

    YanıtlaSil
  2. yanlardan toplattırmışlar yani.. yalnız edvirttın toplatmış hali pek farklı değil kazıklamış herhalde doktur..

    YanıtlaSil
  3. @s6 uç bölgesi daralırken bi de yanaklara doğru dağılan kemik törpülenmiş mi denir ne denir, aslında farkediliyo. Yanlardan kırpmışlar o kemikleri.

    @gasilhane ben öyle yamuk biçimsiz burunları seviyorum ha. Elimde olsa gidip öyle burun alırım hatta kendime. Ama edvırtı kazıkladıkları bariz.

    YanıtlaSil
  4. Haa, burnun dudağa değil gözlere yakın olan kısmına bakmak lazımmış.

    YanıtlaSil
  5. AHa ben de öyle burunları severim. Christian Camargo bakılmalık bak bak BAK

    YanıtlaSil
  6. Olum ne güzel lan burnu :'(

    YanıtlaSil