5 Ocak 2012 Perşembe

Burda dursun (ağlayarak)

Bir önceki sarar yazımı desteklercesine. Bugün çekebildim fotoğrafı. Görünce hemen babama arabayı kenara çektirttim (H). Bi de beytepe durağı lan her sabah görücem niehehe ehe sanki okula gidiyom da. Neyse Mr. Chan 4 tane yanyana da konulabilirmiş. Hala diğer 2sinin yüzünü algılayabilmiş değilim. Benim için orda zenci 2 adam ve Mr. Chan var. Mr.Chan çok iyi niyetlerle çok sevdiği karısının babasının şirketinde bişeylerin müdürüdür. 2 çocuğu var. Vakit ayıramıyo ama iyi baba. Sık sık yurtdışı seyahatleri yapıyo, kötü kalpli, yağlı saçlı, ataist(!) arkadaşlarının peşine takılıp karısını aldatıyo. Her gittiği şehirde bi hatun yapmış kendine. Ama evine dönerken de hediyelerle dönüyo karısına çaktırmıyo. Çok güzel adam, seks bi adam yani. Gelsin.

8 yorum :

  1. Ahaha yalnız bizim de okula bi durak mesafede bu manyaklar. En yakışıklısı maalesef çekik göz, ben zenciden umutluydum bi 10 metre mesafeden bakınca, geldim baktım dibine peeehh. çekik çok fena seks bi adam

    YanıtlaSil
  2. Ben daha güzel bi adam bekliyodum lan. Bu pek insana benzemiyo.

    YanıtlaSil
  3. kötü gülmüş baya hevesli gibi

    YanıtlaSil
  4. DAĞILIN OLUM! çok güzel adam :')

    YanıtlaSil
  5. Hepsi güzel be yaaa :-)

    YanıtlaSil
  6. Belki kalbi güzel insanlardır. Daha fazlası olamaz benim için :d

    YanıtlaSil
  7. Kendileri günlerdir benim de aklımdaydı ve buna bi yazı yazmak gerek diyordum ama fotoğrafsız açıklanmaz ıdıvıdı derken benden önce davranmış birine rastladım :)

    YanıtlaSil
  8. Bu fotoğrafı kullanabilir, üstüne yazı da yazabilirsin. Böyle adam kolay bulunmuyo

    YanıtlaSil