9 Ocak 2012 Pazartesi

bu derste düşünecek çok şey var

Sabah otostopta bindiğimiz arabada bi şarkı çalıyodu. Yine sinirden kudurduk oturduğumuz yerde. Bilmiyorum kimdir nedir, belli bi grupta, kızın sesi falan da güzel şarkı da güzel olucakmış ama bi yerde "pembe mezarlık" diyo. Amk o ne lan?! Hangi kitaba, hangi felsefeye, hangi inanca nasıl bi şeye gönderme yapıyosunuz! Anısı var diye araya cümlelere kelimeler mi tıkıyosunuz? Öyle bi durum varsa bizim mithatpaşa şarkımız bin basar lan. Vala anlamıyoruz diye (kendi adıma, çoğul konuşmak iyi hissettiriyo) dayayın abidik gubidik lafları. Kaç kişinin msn iletisini süslemiştir o sözler.Ne lan pembe mezar?

*Dün gerilmekten geberdiğim dersi şu an atlattım ve atlatmaya devam etmekteyim. Hazırladğım logo ve kartvizitleri hocanın bilgisayarına yükledim sabah gelince. Hocada 2 saat kadar geç kaldı büyük mutlulukta takılıyoruz öyle. Sonra geldi isteiğiniz logoyu kartviziti seçin muhabbeti yaptı. Tıhçeyle hoooveeeeyyy lelee leleleeee diye sevinçten geberirken, neyse yine de bi hızlıca bakalım dedi. İşte onun hızlıcasıyla  buçuk saattir burdayız. İşlere bakma sırası bana gelirken baya elele tutuşup elektrik gitmesini, ortaya çat diye fare düşmesini vs diledik. Tabi olmadı yine. Neyse sıra bana geldi HOCA ÖVDÜ LAN!!!!!!!!!!!!!1!!!!1!1! 3 yılımın şokunu yaşıyorum!!! Ağzıma sıçıcak sandım hep! Bi kendim için logolar bi de onun istediği gibi logo yapmıştım! Ama teek teek güzelce eleştirdi resmen, espriler hoş dedi, bu geçişler ço hoş dedi, güzel bi havası var dedi logolarıma!!!!! Kartvizitlerde o bunu sever diye yaptığımı sevmekle kalmayıp kendimce karaladığım kartvizite aaa dedi bu çok hoş dedi ne kadar kadınsı bir havası var neğadar güzel dedi. Burdaki kadınsıyla orkid bi ara pedlerin üstüne motifler yapmıştı da maviyle, ambalajında kadınsı motifler yazıyodu. Kadınsı motif oysa, erkeksi motif görmeyi talep ediyorum ki eğer öyle bi şey varsa zaten erkeksi motifin pedin üstünde ne işi var. Her neyse yine bi tane asla istemeyeceğini bildiğim bi kartviziti herşeyi göze alıp koydum! Direk neyse zaten bunları kendiniz oynarken yapın dedi. Biliyom ben. Şu son haftamda çok pis yırttım, yırtmam gereken bi ders daha kaldı hadi bakalım.

Bu da benim sonraki şokum ve tıhçe yorumlarını dinlerken.

4 yorum :

  1. hadi bakalım:) başarılar dilerim..

    YanıtlaSil
  2. Kadınsı motif yakıştırmasını alan motifler ne idi, merak ettim.

    YanıtlaSil
  3. İlk projesinde mimarlığı bırakan össye giren biri olarak o hocanın beğenmesi 'gerçekten' çok sevindirici bi haber. ANLIYORUM AMA.

    YanıtlaSil
  4. @teşekkür ettim
    @s6 göstermek isterdim ama onun için kartvizitleri koymam gerekiyo, olduğu gibi koyamam da üzerinde kişisel bilgiler yazıyo, ben de birazdan ölmek ve uyumak arasında bi hale geçiş yapıcam o yüzden uygun bi zamanda konuşalım bunu.
    @gasilhane evet bilirsin sen bu durumları! Hani bi yandan sevinmek ama bi yandan da götüm gibiydi işler zevkine sıçıyım diye hissetmek.

    YanıtlaSil