8 Ocak 2012 Pazar

bok

Her zaman ilk haftada biten finallerin, bir tane dersle bir sonraki haftaya da sarkması beni yerle bir etmiş durumda. Bir ekstra gün daha o güzel kıçımı kaldırıp o yollara düşmek! Hem de hocanın benim istediğimi asla istemeyeceği, hepsine "geçelim bunları" diyeceği bir ders için! Açık açık yine kendi kafama göre yaptım. Ben istemedim, farkında olmadan inadım beni o şekilde yönlendirdi. Sıçtık. Resmen sinirden de ellerim uyuştu gözlerim kamaştı ciğerim büzüştü lan. Bu dersi vermeden mezun olucam ben öyle bi karar aldım. ANA ÇOK SİNİRLİYİM HA.
iğrençsiniz tiksiniyom sizlerden pislikler (dıajsdpıoasdjasodıajsdoıasdj anısı var) ama hala sinir oluyom.

5 yorum :

  1. iğrençsiniz tiksiniyorum sizden pislikler ya analitikten üçüncü defa kalıcam yarın

    YanıtlaSil
  2. İşte benim de 3 olucak hayırlısıyla. Çok göte geliyoruz.

    YanıtlaSil
  3. Benim finallerim 3 hafta sürüyo bu dönem, ölmeliyim gibi bence.

    YanıtlaSil
  4. 3 hafta baya kötüymüş. bizim dolu dolu 2 hafta. en iyisi yine sensin hee.

    YanıtlaSil
  5. Ene yazık lan! Bi de okumalık dersim yok resmen. final haftası dediğim proje teslim edip evime dönüyorum oh.

    YanıtlaSil