29 Ocak 2012 Pazar

Benden zenci olduğum için nefret ediyosunuz

Bugün otobüs beklerken aklıma hep bu muhabbet geldi. Şu olayın küresel bi sorun haline gelmesi önce "yalnız değilsin" etkisi yaratıp sonra gülmekten sıçırtıyo beni, durakta tek başıma olsam da. Ciddi ciddi babam 16 kere aramış olsa 17ncide "neğarla?" diye açarım ama bir anne araması bir "buyrun efenim?" e bedel.

Ha bi de çok derinlere gömmüş olduğum bi anı daha geldi o sırada aklıma. Sanırım rüyamda ananemi gördüğüm içün oldu bu. Ergen dönemlerde göğüslerim büyümeye başladığında, ne göğsü lan meme, ananem bak öne eğilirken tişörtün önünü böyle tut, Esra Ceyhan nasıl yapıyo bak bak diyip ekranı göstermişti. Bi nevi kendime örnek olarak ESRA CEYHANI almamı istemişti. Ya ben o müsait dönemde kişilik bulma hevesiyle onu cidden örnek alsaydım? Bu yükün altından kalkabilir miydik ağkadaşlar?

Bi de bi de Tühçe'yle kahve içerken (olm kahve içerken deyince çok olgun, sıkıcı insanlar gibi gözüküyoz ama FRAPUÇÜNO İÇİYODUK DEMEK İSTEMEDİM) cam kenarında oturuyoduk, camın devamında da masalar vardı. Biz de onlara dönük oturuyoduk bar sıtayla. Tam önümüzde de bi tane kız var oturuyo. Gözleri dikmiş bize bakıyo, Tüyçe'ye dicektim neden lan diye, sonra Tühçe dedi ki "olm kalk gidelim lan, göz kaçırdım" dedi. Onun gerilimiyle durdu baya, sonra "bari çıkınca "içerden de dışarısı görünmüyomuş ha" diyelim" dedi gerizekalı, çok gülüyom.

Bi sonraki sahnede kız yanımızdaydı, bi arkadaşıyla. Onların muhabbetini dinledik, ama muhabbet olsa keşke. Tühçe'ye sarılmak istedim lan canım arkadaşım diye. Resmen dövmediği kaldı kızın. Arkadaşı kahve almış onu içiyo ama sevmemiş içmicek, "içmiceksen neden aldın? güzel göründü ne demek ya içiceksin onu uçsan da sıçsan da içiceksin. Bunu bitirmeden gidemezsin. Senin nefes alman hata yaa. Seni yanlışlıkla yapmışlar..." LA Bİ SUUUSSS LAAA!!!!!! Olm neyin kafasıı cidden neyin?? Kızın da gıkı çıkmıyo amk. Hani yavşak bi ağızla söylese aralarında öyle şakalaşıyolar dersin ama yok. Amk korktum lan bi an tabancayı çıkarcak diye. Neyse bay.

11 yorum :

  1. esra ceyhaan jfgkhjfhgkhjdfghdfjblsşlşlişlgfljstrololololo

    YanıtlaSil
  2. ananeleri sevme ve yaşatma derneği kurulsun istiyorum çok yüce varlıklar onlar

    YanıtlaSil
  3. anneler öyle ya O_O ben bazen telefonu duymuyorum annem kimin yanındaysam onu arıyor (evet kendisi korumacı bi manyak)arkadaşım telefonunda annemin adını görünce bile panikliyo ben zaten atıyorum kendimi yere ruhumu falan teslim ediyorum.

    her şehre numunelik mi koyuyorlar bilmiyorum benim karşılaştığım çiftte öyleydi. ben arkadaşımla artık "şimdi bunlar birbirlerini öldürürler bizide görgü tanığı yaparlar en iyisi kaçalım" moduna girip koşarak uzaklaşmıştık :D

    YanıtlaSil
  4. bu da benim ananem,yıllar yıllar önce biz bigün ananemlerde kaldık sonra bi odada çok kişi yatınca biraqz oksijensiz kalmıştık ve ablam sabah balkona çıkıp "OAAH BURDA OKSİJEEN VAAR" diye bağırınbca ananem oksijeni böcek falan gibi pis bişey sanmış olcakki "oksijen moksijen yoktır bende öyle pis şeyler yoktıır." dedi .

    YanıtlaSil
  5. belki anlatınca komik olmuş olmayabilir.bay

    YanıtlaSil
  6. ah ah zamane gençleri işte :D
    -
    hemera

    YanıtlaSil
  7. @gaia pdasıjdpaoskapsodk o trolololo gülüşün valla gözlerim yaşardı. Lan o dernek şart! Şart yani!
    Anlatınca çok komik olmasada bi an kendini o ana kondurunca çok gülüyom ben şu an, ananemin öyle bişey dediğini düşününce. Yazarken belli etmedim ama güldüm ha. Hadi görüşürüz.

    @seymsomething öncelikle SENİN NİKİN SEYSOMETHING DEĞİL MİYDİ YA?!??!?!!!!! ORDA Kİ SEY"M" NE ZAMAN GELDİ?!?!!
    bi keresinde yılbaşı eğlencesine gitmiştik, kopmalara, gereksizce her neyse. Telefon çantamda duymamışım, annem 12314 kere aramış sonra burcu rapor ver diye mesaj atmıştı. RAPOR VER! RAPOR VER! RAPOR VER! diye beynim dönmüştü. Eğlenen bir insana, öyle gerici mesaj atılmaz.

    YanıtlaSil
  8. @hemera böyle gençlik olur mu ya olur muu!?!! Olmamalı bence.

    YanıtlaSil
  9. hayır o en başınsan beri seyMsomething :D şeymanın (adımın) sadece a harfi olmayan hali yani :D -ilk bakışta kimse anlamıyor zaten onu boşver :D en azından fark ettin şimdi :D

    kesinlikle katılıyorum! "eve ne zaman geleceksin?", "kim var yanında?", "hava kararıyor nasıl döneceksin? baban alsın seni" ve türevleri ben her akşam dışarı çıktığımda duyuyorum fff

    YanıtlaSil
  10. Okumaya zorlamamak için kafamdan attım sanırım o harfi. Neyse kusura bakmazsın :D
    Ya vala hayat çok zor böyle sorularla.

    YanıtlaSil
  11. Bana biri öyle laf sokacak, kalbini tahta kaşıkla sökerim:)).

    Bilen bilir tersim kötüdür :)

    YanıtlaSil