27 Ocak 2012 Cuma

agresif beslenme yazısı

Bu ara çok fazla her şeye muhalefet profili çizdiğimi farkettim. Ayıpladım kendimi. Ama bi şey daha söylemek istiyorum. Bence bu konu büyük bi çoğunluğun içinde dert, hatta kimisi çoktan dışa vurdu. Konu şu ki "nutella". Her gördüğüm yerde ""YETERR LAA YETERRRR" feryatlarıyla saçımı başımı yoluyorum. Tamam tadı güzel olabilir, ki bi kaç kere alınmıştır eve heralde, diğer ekmeğe sürmelik çikolatalardan bi farkını göremedim amk. Ne çıldırıyonuz nutella diye! Çok mu battı lan 70 yıllık sarelle ha? Nutellanın bi tr web sayfası bile yokken sarellenin var tağam mı?!  Nerde o çokokrem yediğimiz günler? O böyle reklamını görüpte geçmediğimiz "en tatlı sabahlar çokokremle başları" duyunca içe yayılan huzur? (google'a en tatlı sa yazınca en tatlı sabahlar sabah namazıyla başlar diye tamamlıyo, bilginize)

Küçükken, yolda yürürken ekmeğe sürmelik çikolatayı ekmeksiz yiyebildiysek o da bunun sayesindedir. Kim çıkardı lan bi anda bu nutella'ya tapınma işlerini kim!?!?!!!1!!! Az bi gidin Fiskobirlik sürün lan ağzınıza fındık fındık.

20 yorum :

  1. senin babanda bunlardan biri ha bilesin :D

    YanıtlaSil
  2. En çok merak ettiğim konulardan birine parmak basmışsın. Gavur malı olduğundan daha kuul gözükmek için kullanıyo olabilir. Öyle değilse içinde kesin bok vardır. :D Bu türde bildiğim tek bişey var en iyisi fındık ezmeli midir aromalı mıdır nedir onun saralle marka olanı. İki pötübor mü petibor mü ne bisküvi arasına sürcen ohh mis. :D

    YanıtlaSil
  3. @iceteasama çok pis katılıyorum lan! Nutellanın adı nuteloğlu olsa fiyatı da 2tl olsa NAH bakarlardı yüzüne. Tadı falan bahane o işler. Güzel güzel ambalajları çıkıyo bilmemne diye, teallam ya.
    O 2 pötübörün katını arttırıcaksın bi de 4-5 kat yapıp level atlıcaksın o konuda, oh.

    YanıtlaSil
  4. pötübörleri sütlede ıslatın bence yımışasın.ya olm baba derken ayşegül işte oda nutella diye ölür.
    doğum gnlernde falan sevgilisi nutella alıyüdü bi dönem.oda kolaya kaçıyomuş :D

    YanıtlaSil
  5. aynenn Nutella görünce ögg diyorum ve ben onun tadını da sevmiyorum chokella daha güzel bence.
    kocaman kız oldum ama bazen çokokremi alırım yerim kimseye aldırıs etmeden ^_^

    YanıtlaSil
  6. @tühçe ha biyolojik babam sandım olm gerildim. babam şokellacı çünkü :D
    diğer yandan babamızın öyle bariz bi nutella sapıklığını görmüş değiliz. Önemli olan çikolata bence daha çok ona.

    @volante tebrik ediyorum seni gerçekten nutella sevmeyen insanlara ihtiyacımız var devir çok değişti. Ayrıca çikiletanın yaşı mı olur yeaa yiceksin, yediriciksin tabii.

    YanıtlaSil
  7. olm snn babanın nutella diye tamaki pozlarına büründüğünü düşündümde birden yok hiç gitmyü bay

    YanıtlaSil
  8. Populizmin gözü çıksın azizim, populizm sabah namazı kılınmadan başlanmış pazartesi günlerinin verdiğ acının 10 mislini çeksin azizim. Ben mesela çukulatayı pazardan kiloyla alıyorum mesela:) Eskiden köylerde böyleymiş. Bak adamlar ne kadar sağlıklı. Benim dedem 105 yaşında öldü mesela:)

    YanıtlaSil
  9. o en tatlı sabahlar sabah namazıyla başları esprik olsun diye söylüyoduk biz. çalıntıymış meğer, utandım.



    bi de bu tüp çikiletaların büyük boyları var, alpellanın. kulaklarımdan çıkana kadar yiyodum kendilerini bi zamanlar, sonra unuttum.
    lan hakkaten niye unuttum ki ben onu?! alayım bi ara.

    ayrıca ekmeğe sürmelik çikiletaya (tüp harici, kutudakiler hani) kaşıkla dalanlara sinir olurum. tükrüğündeki bütün streptococcus mutanslar, lactobacilluslar içinde kalıyo. insan yicek onu insan!
    he yurtta ben de çatalla yerim ama tek yediğim için. bakteri benim bakterim nasılsa.

    YanıtlaSil
  10. @orlando bu kadar götten bi hale gelecekse bu populizm çıksın gözü ,evet. Ben de zamanında evde tek kalırken makromarkette bi çikolata varı çukufella mı çikibella mı öyle bişey kiloyla saıtılıyodu. tadı da bok gibiydi ama ucuz olunca öyle bi yaniyodu ki.
    Dedeninde maşallahı varmış hey gidi!

    @googhan vala ilk linkten de facebookta allaha aşk mektubu yazanların grubu çıkıyo. Adamlar espri falan değil işi ciddiye almışlar.
    Mor renkten hazetmediğimden alpelladan hep bi tiksinti duydum lan ama beni milkadan uzak tutamadı gel gör ki.
    Ayrıca tek başınaysan o kutuyu açınca şöyle bi yalasan bile yeri lan, hem başkası yemez hem senden gelen sana girer nolmuş!

    YanıtlaSil
  11. haklısın yahu, nerde o çokokrem yediğimiz zamanlar tüpte böyle mis . aman bir de alüminyum kapak kısmı insanın dişini gıcırdatmasaydı iyidi. tabi şimdi yeni moda çokokremlerde düzeltmişler plastik olmuş. zamane çikolataları tabi.

    YanıtlaSil
  12. hahah çok haklısın.
    o değil de işte bu tüplerin sonu geldiğinde o bir kat daha kıvırmaya çalışıp o sonra kalan minik çikolata damlasını yalayabilmek çocukluğumuzun en muhteşem başarılarından birisidir.

    nutella eve pek alınmaz, canavar kardeşim var bitirir.
    ama farklı bir marka da olsa değişmezdi yani her türlü yer o.

    YanıtlaSil
  13. "Diş macunu da böyle olsa ya" dediğim günler.

    YanıtlaSil
  14. @charcoaloddity ben de beslenme kutusu gibi bi kutularını hatırlıyorum, böyle iki yandan kıpslı açmalı kapamalı ama sanırım o yakın dönem. nerde o cam içinde aldığımız çikolataları bitince bardak olarak kullandığımız günler.

    @hazel yazdığını okurken yaşadım o anı ya yaşadım yani. Eğer evdeysekte sonuna kadar zorlayıp sonra bi bıçakla kesiyoduk parnakla dalıyoduk biz.

    @Murat Eren Bakır, hiç bi çocuk diş macunu, elmalı macunlar kapatamadı o eksiği.

    YanıtlaSil
  15. fiskobirlik nedir atarını yidiğim? haklısın ama, nedir bu nutellaya verecek derecede giderlenmeler?

    YanıtlaSil
  16. Olm fiskobirlik hayatımıza bundan bi kaç yıl önce aniden giriş yaptı. Hiç lafı edilmedi, kabul ettik öylece.

    YanıtlaSil
  17. ahah o da güzel tabisi.

    YanıtlaSil
  18. Çokokremle beraber mavi şeffaf plastikten bıçak verirlerdi hatırlıonmu la :D Fiskobirlik çok eskiden vardı bizim memleketten çıkma ondan dağarcığımda ve dimağımda yer edinmiş sldkfhsakjfdhb nutellada neaamiç ya

    YanıtlaSil
  19. Ene hatırlayamadım la :/
    Vaayysss... Bizim de Giresun'dan akrabalar gelirken özel kutularda yaptırıp getiriyolar podakspdoakspaoskd sanki burda satılmıyomuş gibi

    YanıtlaSil