29 Ağustos 2011 Pazartesi

su uyur düşman uyumaz bi de bana sadece iş arkadaşlarım memoli der

Dünden beri aşşegül ablanın evinde kalmaktayız. Eve de geçen günlerde hırsız girmiş baya dayak yiyip gitmiş. Öcünü almak için geri gelicek o da bize denk gelicek ya şimdi. Gece silahlarımızı ayarladık işte tornavida olsun bıçak olsun. Sonra yatmadan önce de silahlarımıza ne kadar hızlı ulaşabiliyoruz diye tatbikat yaptık. 3snde bıçağı kapıp kılıfından çıkarabilip ekspeliarmus diyebiliyodum resmen. Sonra bi de pencerenin önüne tuzak hazırladık ses çıkarsın uyanalım diye. En sonunda yattık ama uyuyamadık. Ev sahiplerinin yatagında tuğçe ve ben yattığım için ve ben de boy olarak baya fark yarattıgım için ev sahibi "febzi"yi oynuyodum. Hani hırsız görse vay febzi abi tarz yapmışız dicek. Halbuki hırsız dayak yemişti daha taze. Direk hıncını benden çıkarıcak lan febzi sanıp. Sonra dedik aslında şöyle uzaktan müdahale edebilicek bişey olsa dedik. Çünkü şimdi o bıçağı tornavidayı saplasak elimize elimize sıcak kan akıcak allam ya. Eve girecek tip hem de ankara da ne kadar düzgün bi hırsız tipi bulunabilir ki. O yüzden şöyle bi golf sopamız beyzbol sopamız olsa. Samuray kılıcımız olsa onla doğrasak. Sonra ışın kılıcımız olsa dedik onla doğrasak yok etsek. Ordan kaptırdık " febzi kılıcın fişini çektin mi?" diye bi cümle çıktı aradan. Mahvolduk öldük bittik kaç saat kendi kendimizi yorduk orda ya. Heycandan da uyuyamadık zaten ne kadar da, elimizi kana bulyüz galiba katil olyüz galiba diye. Hava aydınlanmaya başlarken uyuyabildik. Uyanınca da cama yazı mı assak acaba dedik " canım giremedin galiba ya" diye. BAY

27 Ağustos 2011 Cumartesi

içimi çırptın anam!

Dışarı yürüyüşe çıktımdı.Evde kimse yo, ananemlere gittiler de tatil için. Neyse anneme teek tek ellerimlen işleyerekten bir oyunun bilgisayara nasıl yükleneceğini yazdım verdim gitmeden önce. Kardeşim tabi olay. Annem aradı dolanırken. Crack nasıl yapıcakmış. Halbuki kağıtta yazmışım :) eheheheh. Anlatıyorum yine teek teek level düşerek. 15 dk çığlık çığlığa yolda anlattım. Olması gereken dosya yok ortada. Bulamıyo. Sonra dedim ki ah anneem dedim ki "OYUNU KURDUN MU?" akira şak. Hayır tabi ki. Kendi tarzında önce crackle başlamak istemiş. Neyse kur öyle gel dedim. 5dk sonra tekrar arama. Cd key bulamıyo. Halbuki teek teek hangi dosyada olduğunu yazmışım. Anlattım tamam dedi. 2dk geçmeden. Şifreyi yazdım "back" e bastım dedi .ÇÜŞ AMA. ne yapıyon neeeee!!!! Ağladım lan içime içime allasen.

canım yapamadın galiba ya

Evin boşluğunu fırsat bilip ramen yaptım. Sabah gittim markete orası açıldığından beri 2 tane noodle vardı. Bi gittim hala 2 tane noodle var. Aldım birini. Sebzelerini tavıklarını aldım.
Böyle başladım böyle de bitirdim. Sonra yedim aman çogsel oldu nehehe. Soya sosuna gömdüm! Ama şimdi ben evde olmıcam kaç gün kim yicek lan koca bi tencere var. bay.

26 Ağustos 2011 Cuma

25 Ağustos 2011 Perşembe

hediyelik eşya

bundan iniş yok!

Şu gördüğünüz bebek bizim hayallerimizin arabasıdır. 3 5 milyara alırsın hayallerimiz de o derece küçüktür. Yok lan diğerleri baya büyük aslında şöyle bi düşününce. Neyse. Dün tığçeylen yürüyoruz yolda gördük bi tane yine lada niva. Aktı tükürükler aktı. Hılolıııpş sesleriyle yere değmeden toplamaya çalıştık. Sonra dedi ki "olm tek kapılıymış lan geçen babamlağğğıkkonğğa"  HOOOOOŞŞŞŞŞTT  diye bağırdım. Hiç beklemiyodum. Akira şaak.  Aradım bulamadım. Bildiğin tek kapı. Ah dediim vaah dedim gitti tüm hayaller. Okulda otostopırları toplıcaktık arkaya doluşturucaktık negsel dedim. Şimdi nolucak ama! Tığçeyi indir çocukları bindir tığçeyi bindir mi olucak dedim. Sonra dedik gençler bindiniz ama aslında bu arabadan inilmiyo  deriz dedik. Biz 72de bindik öyle tur atıp duruyoduk ilk arkadaşlarımızsınız mı diceok dedik. Bunlar konuşulurken tek kapılı olmasının acısı dindi yavaştan. Oha karpuz koktu odama odama dışardan :( Babama vermiyolar lan karpuz! Ne zaman baba neden karpuz almıyon sen desem "çocuk vermedi" diyo. NEDEN VERMİYONUZ LAN BABAMA KARPUZ!

24 Ağustos 2011 Çarşamba

ver is mayhıl


Ya ama ne kadar hayalkırıklığısın! İlk 3 filmden sonra devam etme arkadaşım yapamıyosan. Şu görüntülerden boka sardığınızı çıkardım ben. Götümü de kaldırıp gitmem. Bi de 3 boyutmuş zaten karanlık yeterince gözlüklerle huzur da bozamam. Tutup iyi 3 boyut olsun diye 20 lira da sayamam. İnternetten film izlemenin gözünü siviyim.

22 Ağustos 2011 Pazartesi

abi var ya aklını seveyim senin!

Of müftüsü muhammede nüfus cüzdanı çıkartmış.

Habertürk Gazetesi'nden Ali Zengin'in haberine göre, Hz. Muhammed’in doğumundan 1422 yıl sonra nüfus cüzdanını hazırladıklarını ve il müftülüklerine dağıttıklarını belirten Genç, şöyle konuştu: “Bu dünyada bir ilktir. Şimdiye kadar böyle bir çalışma düşünülmedi. Bu bir kimlik kartı değildir, bu bir nüfus cüzdanıdır. İstanbul’da basıldı. Ramazan ayına mahsus bir çalışmadır. Bana da 1000 adet geldi. Maliyeti 25 kuruştur, makbuz karşılığında 1 TL’ye satılmaktadır.
İnşallah Resulullah efendimiz 1422 yıl sonra gelen bu kimlik dizaynından ve bildiriminden manen memnun olmuştur. Yüce Rabbim hepimizi O’na hizmetkâr eylesin ve şefaatına nail eylesin. Resulullah için ne yaparsak azdır.” (hürriyet)

Ben söyledim hepinizi öpüyomuş :*

21 Ağustos 2011 Pazar

have you got father mother

Akşam evin ziline bastım apartman kapısının açılmasını bekliyorum. Annemin koca kameradan gördüğü halde kimoo demesi o kameraya bön bakışım. Sonra arkama 2 3 kişi daha geldi kapıyı bekliyolar. Annem kapıyı açıcağına bana nasıl açılıcağını öğretmeye çalışıyo. Kadın anam kapıyı bi açarsak insanlar bekliyodu ama ya! Bi keresinde de yine kapıyı çaldım. Çekirdek alıp gel diyo açmadı kapıyı arkamda da bi tane amca. YAZIK lan bu insanların senden çektikleri.OPTM.

Sadece koklayacaktı arkadaşım ya.

Rüyamdaki tsunamiler geri döndü! Resmen bu yüzden en en en fobim şey lan şu tsunami. Bu sefer bi rüyada 2 tane tsunami yaşamak gibi bişey yaşadım. Artarak geldi yani. Biri oturduğumuz bu sitede gerçekleşiyo. Ankaraydı halbuki. Sitenin etrafı baya baya su tankerleriyle mi ne çevriliymişte. Bunların hepsi patlıyo. Kaçışmalar bilmem ne. Çok alakasız biri ölüp çok alakasız biri ağlıyo arkasından. Bunun ertesi annem japonyaya gidiyo. Bizde babamla ziyarete gidiyoruz. Rüyaların zaman pratikliğini kullanıp karar verdiğimizin akşamı japonyadayız. Ayak bastığımız an şööyle bir gökdelenler yere yapışıp kalkıyo deprem sebebiyle. Sonra üstüne üstüne bi dalga. Ya bak diyorum sonum tsunamiden olucak olum benim. Bu kadar da olmaz.

20 Ağustos 2011 Cumartesi

yapmayın

Evimizin diş perisinin de babam olması. Ne biliyim lan insanın hayata karşı hevesi kaçıyo.

nobuta pavığ çiuuyiuu

Çok "datminsiz" bi dizi izledim ben. İçerik olarak sırf başrol diye kızın ona gidiceğini düşündürten bi diziydi. O kadar dedik kızım bak bi allaşgına başrol diye gidiyosun ama herif kaşlarını alıyo. "Datminsiz"liği de kimsenin kimseye gitmemesiydi zaten. Fotoğraftaki karakterimiz kusano akira, subliminal olarak bize devlet bahçeli sevgisini aşılamak için yaratılmıştır kanımca. Bu herif yüzünden o şekilde öpücük yollayıp birbirimize "kon" ya da "kon kon" diyoruz malesef ki.  Ayrıca yine dizi kaynaklı vedalaşma sırasında "bye-cycle" "bye bye cycle" diyoruz. Dizi yaparken bi düşünün lan! Dizinin sonunda da kaşsız ve cCc akiranın denize kıyafetleriyle dalıp birbirleriyle şakalaşmaları akıllara "acaba" sorusunu getirtmiştir. Oldu hadi.

17 Ağustos 2011 Çarşamba

Afedersiniz size vurabilir miyim?

Şimdi bugün yürüyoruz eve. Yine koreymiş japonmuş kaptırmışız gidiyoruz. Olum görsem tepkisiz yumruğu indirirm heralde tarzı muhabbet. Şunu yaparız gitsek, bunu alırız. Sonra büfeden su alıcaz. Adama parayı uzattım kafamı kaldırdım "2 tane su" diyodum kii orda "su" diyişim yamruldu. Yan gözümle tuğçeyi görüyorum, o da ilk defa kendini tutamış gülüyor RESMEN GÜLÜYOR!  Soğuk mu olsun dedi adam ama ne mümkün lan cevap verebilmek! Kafayı oraya buraya döndür döndür "hıuıuoo" diye bi sesle cevapladım. Sorun şu ki adam resmen düz koreliydi. Kafayı suyu fırlatasım geldi ki ne biçim. Hajimaaaaaaaağ diye saldırabilirdik. O kadar konuşmanın üstüne büfede rastlayınca kendimize gelemedeik. Öyle. Bay.

16 Ağustos 2011 Salı

ASDF!

Çık böyle kızılayada bak ne yapıyolar!

hamileyseniz sol tarafınıza yatın,valla.

Alışveriş yaparken resmen hayal gücü kasıyoruz. Alışverişe gerek yok yolda yürürken bi çeket (tığçecim:)) görsek hani düzsen dersin ki (yazar burda kendini övdü lan baya) "akşam bi yere giderken giyersin canım" YOK ÖLE Bİ ŞEY.
 Olay şu "Bunu bi yere arabayla bırakılıcaksan giyiceksin." diyo biri. Sonra senaryo gelsin!
"Ama böyle suratın asık atarlısın adama, araba durunca biraz somurtuk bekliyosun. Bi süre sessizlik."
 Devam edilir: " Arabadan inerken de kolyen sıkışıcak kapıya her yere dağılıcak boncuklar falan ama dönüp toplamıcaksın o derece sinirlisin."
İşte o çeket öyle bi zamanda giyilmeliydi.
 Bi de "geç kalıcaksan giyiceksin kıyafetleri" var mesela. Ona uygun çok güzel etekler var. Ama elinde de sıtarbaks kahveleri taşıman lazım.

15 Ağustos 2011 Pazartesi

insan annesinden hiç beklemiyo

Dün bahsettiğim o tişört bugün trajik bi şekilde üstümde parçalandı. Sabah kalktım üstümde tişört elimde çatal iğnelerle annemin yanına gittim. Yırttığı parça yüzünden tutturmak gerekiyodu. Şunları taksana didim. Takarken söylenmeye başladı at artık şunu diye. Atmıcam dedim atmıcam anne. Bi anda gözleri golf topu kadar oldu. Ne olduğunu anlayamadan saldırdı. RESMEN SALDIRDI LAN. Tutamadım parçaladı manyak! İnat ettim kalan kısmını wilma çakmaktaşmışcasına bağladım. Bi süre sonra onu da parçaladı. Artık kapım kilitli oturucam lan! Ya benimsin ya kara toprağınsın yaptı bana!

seni bu hayattan çekip çıkarıcam

Dün akşam kardeşim kapımı çaldı çok acil bişey sormam lazım diye. Gittim baktım "fesbuk alıcam bana e-posta lazım" didi. Oğlum 6 yaşındasın lan! Nası bi arkadaş grubun var ki seni facebook.com, yazıp kayıt formundaki tüm boşluklara "barış" yazıcak kadar etkilediler. Ben seni bu yaşta facebook al da "harikayım" pozları koy diye mi yetiştirdim! Önce o dönemi atlatacaksın. "harikayım" pozlarını evde kendi kendine vereceksin. Yayınlama hakkını elinden alan birileri olmazsa ilerde pişman olursun. Tıpkısı  liseden mezun olan erkeklere üniversiteye geçişte 1 yıl mecburi ara verilmesi gerektiği gibi. Çünkü o saç uzatma dönemini yaşamaları bi heves almaları lazım. O tam ense hizasındaki uzayaduran saçla üniversiteye gelinmemesi gerektiğini anlamaları lazım. İşte ben seni bunlara hazırlıyorum yavaştan sen fesbuk alıcam diye geliyosun güzel kardeşim. Görüşürüz.

gollum ana

Beğenmediği bişeyi yer bezi yapmaya çalışan anne zihniyeti çok kötü bi kere. Evde giymeyi çok sevdiğim bi tişört var. Ne kadar boya dökülsede üstüne giyiyorum. Geçenlerde kardeşimin gazabına uğrayıp baya bı yırtık aldı. Devam ettim giymeye. Bi kaç gün önce de kenara ayırdım dolapta dikerim diye. Bugün bi baktım sökülen kısmı çekip alınmış hunharca. Amacın en didim. Ben onu yer bezi yapıcam dedi. Tişört benimdi galiba anne ama. Neyin kafasındasın çözemedim de.

14 Ağustos 2011 Pazar

babay faced beauty


2 gün odama gömüldüm şu baby faced beautyyi bitirdim, mutluyum. Yapıcak başka işim yok muydu? Vardı onları da yaptım. Sorun yok. Resmen sonu mutlu bitsin istediğim tek diziydi şu da. Bunu da pıtırcık herifin sevimliliğine bağlıyorum. Daha da sevimlisi yoktur. Olursa söylerim. 


Bi de artık izlerken canıma yetti dedim getirin o dikiş makinasını depodan odama. Bunu da izlerken bi yandan küççük maskotlar efenime sokıyım şirin aksesuarlar dikmekle meşguldum. Ellerim mahvolmuştu. Acındırdım. Bugün geldi odama. Ama bozuk lan! Kaç yıllık fiyuuv yapıldığında dutmayın beni. Şimdi elimdeki 2012 ikea katalogunda kaybolmak istiyorum. Bay.

İnsan olmak elinde kardeşim

"el itekle kol aç kap kulağa kapan kol aç kapa göbek aç eller yüzde el itekle kol aç kapa kulağa 
kapan kol aç kapa el göğüste itekle yere taş at çek kolları yana aç çelik ayna yana aç ege yöresi 
dön sağdan soldan çek it yerevur el kulakta el ağızda göğse yumruk çükü tut kulağa kapanla
 çükü at ipi çek çükü at yerden al başını tut ekmek serp arkanı dön nah çek( haka dansı ) kafa 
tut çevir ""


bir zamanlar en sevdiğim arkadaşım olan tığçenin oska dansı analizi.

bay bay temiztaş

Evimi tamamen boşalttık. Şimdi ki sorun bu evi benim eşyalarımla donatılmış halinden kurtarabilmek. Babam da geldi hadi depoyu düzenleyelim diye. Kurtulmak için binbir surat ifadesi çeşitli bahaneler. İşe yaramadı. Son çare ben rüyamda bişey kaldırdım gözüm fırladı gelmem dedim. Çok müşküliyet lan.

11 Ağustos 2011 Perşembe

bu evden de gittim ha

Bi daha da eve çıkarken soracakmışsın ev rüzgar alıyo mu, lök diye güneşte kavruluyo mu diye.

uyardık

Hajima dedik baba!

okaaasaaaan, haruhi beni dinlemiyo!

Veee ouran high school bu sabah izlenebildi! Zaten ölüyoduk gelsin izleyelim diye. Tamaki den yana ço üzülmüştük. Hana kimideki o hali ama o çocuğun. Götünden çıkıyodu lan milletin, elleri havada manyak!
Sonra atashinchi no danshi de bi itildik. Yeşil far yeşil oje bi insan oldun ne oldun. Sonra bi baktık tamakiyi bu yamamotoya oynatıyolar. Ah dedik vah dedik. Tamam iyi de tamakiye olmadı dedik. En büyük endişemiz o mantar odası oluştururken ki köpeksi bakışları nasıl yakalıcaktı bu çocuk. Sonracıma işte bu sabah bi yandan evi toplayıp (taşınma mevzusu) bi yandan izledik. Sıçtık la! Tam tamakiymişin dedik. Ikuta toma oynasaymış diye olan şüpheler gitti orda bu salak bi haruuuhiiii diye bağırınca. AMA O hikari kaoru ne lan! Zaten gay olucaklar bari adam gibi bişey seçin allaşgınıza! 
Hanikunun şekerliği. Dağıtırım ağzını burnunu. Ama milletin üstüne atlama oğlum. Küçültüyolar seni haberin yok nolur lan tüm midem kalkıyo.
Ne zamandır komik bişeyler izlememiştik böyle cuk diye oldu.

OLUMMMMM SENİ KÖPEKLE DÖVERİM


Bu da burda dursun. Açıp açıp. O kağıt yemen ama maaaaaal gerizekalı. Tığçe baya götüne sokarım dedi bunu da bil. Beni alişan hareketleriyle üstüne getirtiyosun. Ya vala almayın lan bizi koreye japonyaya falan. Sonra dicekler korede hızlı nüfus azalması bilmem ne. Bi de tığçe bu barda şişe çevirsin bütün barı götüne sokıyım dedi. O asil kağıt yiyişin. Bana bak hele seni yaşatmazlar bunu da bil. Köpek olsam her yerini yer içime atarım kimseye bırakmam. Bay.
oha abi :)

10 Ağustos 2011 Çarşamba

bize bi yardım edin lan

Bi adamın adına ihtiyacımız var. Böyle sanıyorum ki 2000lerin başındaydı. Şarkıyı mırıldanabiliyoruz sadece i feel better falan dediği bi yerler bi şeyler vardı. Klipte şeytanlı kızlar yastık savaşı vs.Zamane popu. Neydi olum o adamın adı?

benim babam sağır biliyo musun?

Bugün Şirinler'e gittik. Götüm gibi de filmdi. Zenci şirin vardı lan. Polis akademisinde ağzından denişik çok ses çıkarabilen abimiz burda bi şirinde vöcut bulmuştu. Şirin babanın dudakları maviydi bi hoş bi garip. Şirinleyelim de şirinleyelim be eh.

8 Ağustos 2011 Pazartesi

çağatay'ın dramı

3 gündür bizi ayakta tutan şey. Önceleri komşumuz Ekrem Bey'in iç dünyasını keşfetmiştim. Balkondaki o güzel telefon konuşmaları sayesinde hesap numarasına kadar bilgim oldu kendisi hakkında. Sonra bi gün çağatay kayboldu. Ekrem beyin eşi balkondan çağataylamaya başladı. Her şey yerine oturdu benim kafamda. Çünkü güvercinlere söylenen ve çocuklara bağıran teyze meğer Ekrem beyin eşi ve çağatayın annesiymiş. Ekrem Bey çok sinirlendi çağatayın yokluğuna. Güvercin teyze sokaklara düştü çağatay diye. çağatay bulunsa da bulunmasa da ölü bi çocuktu zaten artık. Sonra çağatay ortaya çıkınca baya bi Ekrem beyle meşgul olduk. Sonraki günlerde çağatayın "çabuk git odana" vb azarlarıyla takıldık. Hatta bi gün çekiç seslerinden penceresine tahta çakıldığını düşündük. Diyeceğim şu ki Ekrem beyin suratına bi tane gömmeden taşınmak istemiyorum.

ama ne şirin oldunuz siz

7 Ağustos 2011 Pazar

dünyanın en cinsel dansıyla tanışın

öleydi iyiydi.


Düşük bütçeli büyücüler sizi be! 
Dumbledore lafım sana! Artık bırak lan şu kelime oyunlarını. Öldün ama hala çocuğa adam gibi cevap vermiyosun. Düz soruya düz cevap vericeksin dostum senin sorunun ne ya?
Savaşın ortasındasın hala expelliarmus mu diyosun bi de ne yapıyosun? Tamam şimdilik diyeceklerim bu kadar.

6 Ağustos 2011 Cumartesi

siktusemra

Dün  akşam yaşanan müthiş macerayı aktarmak istiyorum. Özetle "bak ablalar tiyatro yapıyo"ydu olay. Harry Potter'a gidebildik sonunda. Ama ne gittik. Ne layıkıylan son görevimizi yerine getirdik! Kumaş alıp cüppeleri diktik, gryffindor armalarını hazırladık, odun topladık asa yaptık. Ben kadrosuzluktan malesefkine önden heri arkadan snape olmuştum. Hatta bizzat harrynin lilly ve voldemorttan olma kardeşi Varry'ydim. Tığçe Ron oldu turuncu saç itibariyle. Bir Deligözümüz ve Bellatrix Lestrange'ımız vardı ki oooofoo. Fotoğraf koyamıyorum da şimdi koyunca o mohteşemlik ortaya çıkar. Deligözün bastonu olsun o şortu botları montusu ve gözü herşeyiyle tam. Bellatrix saç kıyafet asa coşmuş. Evde toplanmış hazırlıkları yaparken bilet ayırtmadığımızı farkettik mal mıyız ki. 9 buçuğa ayırttık tam dedim o zaman 8de çıkılacak saat 8miş zaten. Tığçenin babası arandı. Son hazırlıklarla koşarak çıkıldı. Aksilik ki trafik ossun yol çalışması olsun 9 çeyrekte inebildik. Ankamalldaki o koşuşturma. O tiplerle o cüppelerle. herkesin şoka uğraması tiyatro sanması. Zaten herşey bi yana uçuşyo bi de onları toparlama çabası. Sonra biletleri aldık. Gittik kapıdan giricez adam siz kimsiniz didi. Merhaba efenim ben heri bellatrixsi tanışmalar. Salona girdiğimizdeki o sessizlik. Fırsattan istifade macalay calkinledim.
Film başlayınca bütün tüylerimiz havaya kalktı ama ne yapıyosunuz yaa? Yine çok tepkisiz bi salondaydık zaten. vala kırabilirim ağzınızı burnunuzu. önceki filmde de hedwig ölünce çığlık atmadınız. Yanımda tığçe olmasa kimle hıh hıhhıhlayacaktım ron her çıktığında. 4ümüzde snape öldüğünde ağla ağla be! Sonra bi de aha dedim lan resmen son bi bitti çocukluk gençlik dedim ona üzüldüm. Tığçeye dedim önümüzde koca bi hayat var ne yapacığız dedim. O göt suratlı bi ölmedi ya. Sen koskoca voldemort sen kii o karizmatikliğinle el kadar bebeye yenildin. hadi asanla öldüremiyosun tekmelerle dal çocuğum ama. Filmin en karizmatiği tabi ki de rondan sonra nevilledı. Direk o yaralı sakat halini görünce hıh hıh hıhhıı be. Bu fanlığımı daha fazla sürdürmek isterdim ama çıkmam gerek. Bi posta da fotoğraf koyunca yazıcam. bay.

3 Ağustos 2011 Çarşamba

72de bindim ben bu otobüse (canım tığçe)

Otobüste yaşadığım o gerilimi de başka yerde yaşamadım bugün. Otururken kafamı böyle aşağı indirdim tişörtten açıkta kalan "bağır" kısmında kıl var. Ananısss oldum bi anda o endişeyle elimi vurdum bölgeye. Kirpikmiş. Yerli yersiz düşmeleri.

2 Ağustos 2011 Salı

Coca colanin drami

Merhaba bu yaz gunlerinde sokakta su icerken ayiplanma dönemi! Bana tutuyon orucunu anasini tasiyim. Sana saygim yok diye dusunuyosun ama o suyu icmezsem kendime saygim kalmaz bi kere. Manyak misin ki sen? Akli basinda olaniniz da var ama kaptirmissinuz kendinizi bi sevdaya. Ama suyuma dokunmayin! SABAHTA ALARM KURUN KALKIN LAN! Davul mu kaldi olum artik hangi devirdeyiz? Hersey bi gurultu bi herkese duyurma cabasi bee!

1 Ağustos 2011 Pazartesi