30 Mayıs 2011 Pazartesi

Ha bi de

otobüse zencü binince hala gülüyoruz. Aa göremedim seni, saklanmışssın tarzı espriler yapıyoruz. Durduramıyoruz. Gülmeye başlayınca birimiz dönüp "aşhır mı?" diyo gülmeye devam ediyoruz. Çok feci. Balkon yıkarken çok acı çekiyoruz. Konu değişti çünkü balkon yıkıcaz. En önemli araç koli bandı lan! Hortum musluga olmuyo koli bandıyla baglayıp fıçkırmasın diye bi kaç sıkoçbıraytla destekliyoruz. Bugun gittik derdimizi anlatmaya ilgili kuruluşlara ama pompa alıp çıkıyoduk. Olmadı olmuyor! Bu sefer bay.

bişeylere ergen sevinciyle bağlanmak

Annemin evinden Çin'den getirdiği hashileri aşırdım geçen haftasonu. Her şeyi onlarla yiyorum, duramıyorum. Onu da şurdan anladım. Bugun okulun yemekhanesinde de çorbamı içip kılıfından çıkardım hashileri. Önümde oturan çocugun yaşadıkları lan YAZIK! Çok eğlendik ama karşılıklı! Köfteleri tıktım hashilerle ağzıma ustaca manevralarla. Ayrıca be adam köfte yapıyosun neden bok şeklinde be!!!!!!1!!!BİR!!1!11! Sonra da malt eriğini nasıl yicek acaba diye bi süre takibe aldık zaten. Adam gibi yedi çocuk aferim. Kalkerken afiyet olsun dediğinde yaşadığımız duygu seli lan. Şimdi böyle bi çırpıda bloglar gönderdim ama misafirim gelicek yazamam diye hem içimde kalmasın. Bay.

pik

Bu benim procemin tamamlanmaya yakın hali. Olm saçımı yine maviye boyatıcam lan! Böyle ellerim falan titremeye başladı resmen. Bi de konuyu bağlamaya uğraşmıcam şimdi kendime bi din edinmeye karar verdim. Şöyle değişik karışık bi şeyler. Vakit geçsin lan 4 ay tatil!

Sizi özlicem çocuklar :')

Bu satırları; erman, götsüz, vampir edem, ron, makul, çok yanlış saçlı çocuk, tüzünerin bıyıklısı, unicorn katili, dertli, allahın belası, hoşgeldiniz hoşgeldiniz,perde, iğrenç çift, sümük, yaşı belirsiz, tospik, çok iğrenç çift, birazı açılmış fasülye,İBRAHİM, kodi size ithaf ediyorum. Bu dönem sizlerle vardık, sizinle güldük eğlendik! Önümüzdeki dönem de taşınmıyoruz gençler tamam mı? Beraber otobüsümüze binip gidiyoruz ya lütfen :') Aynı sinerjiyi(!) devam ettiriyoruz. Bir yaş aldık diye götleri havaya kaldırmıyoruz. BU ETKİNLİĞE BİRAZ SAYGI DEĞER BEKLİYORUM. Hadi bakalım.
çok pis öldüm yarıldım sıçtım yattım kalktım lan. şimdi anlatınca komik değil bay.

27 Mayıs 2011 Cuma

dedeler

Bundan bi 30-40 yıl sonra her yerde Alp, Eren, Batuhan, Burak, Canberk efenime sokıyım Kaan,Berk falan diye dedeler olucak lan! Çok korkunç bi gelecek bekliyo bizi. Gizemli Tuğçeli Gamzeli nineler anneanneler babaanneler. Ama yıl 2011 hala çocuğuna Necmettin diye isim koyanlar var. Ya çocuğuna isim koyuyosun abi bi düşün lan. Otur köşene çekil bi düşün. İnsan ismi koy lan! Ne yapıyosun sen ya?

mehehe

Şu üründen sonra almanlar ve japonlar çiftleşebilir mi lütfen?

Cebimdeki ton balığı

Dün akşam delicesine bi hevesle onigiri yaptık. Yaparken baya bi elinde resmen pilav döndürüyo olmanın eziyetini yaşadık ama doğru bi noktaya ulaşabildik. 2 tane zorla yiyip çöpe attık lan gerisini. Oğlum yemek yapıyosunuz adam gibi bişey yapın lan!!!1!!!1!bir!!11 Japonlara bu lafım. Düz pilav yap ye tereyağlı! Ölüyosunuz onigiri diye be! Açlıktan hayatımızı kurtaran şey ahtapot sosisler oldu. Yine ben gider ramen alırım çıbığımla yerim.

24 Mayıs 2011 Salı

fizyolojik yapı

Kendime 15 günlük ev arkadaşı buldum. Çok mutluyum lan eyle beyle değil! Eve geldiğimde kapımı açan, önüme sıcak yemek koyan olucak :')
Bi de telefonumu kaybettim sanırım ama şu an ilgi alanım o değil. Şu 2 hafta bi geçsin o zaman ararım. Çok proje var batladım!

21 Mayıs 2011 Cumartesi

geri dönüşüm

takip etmüyün! panpam o benim :')

Havalı (H) EHE

Çok pis balkon keyfine hazırlanıyoruz ya çogsel! Günün ilk besinine birazdan gömüşücez. Çünkü bütün gün temizlik ve ev alışverişiyle gitti. Tam yemek yaparken de tuz olmadıgını farkedip markete gittim bisikletle. Bisiklet benim değil arkadaşımındı yaşadıgım zorlukları şu an yazmak istemiyorum. Ama dönüşte arkamdan gelen bi araba hey höeyy löey li laf attı. İçerisinde 3 tane mahoni vardı. Baktım benim dönüceğim sokağa döndüler. NİHAHAHAHAlı bi gülüş ifadesi takınıp bisiklet elimde gidiyorum. Arabanın yanından geçerken "muhammed bah seningi geçiyo" dedi mahoni1. Tam adım atmışken durdum dönüp "bana mı laf atıyosun lan sen" didim. Ağzında dondurma döndürmekle meşgul olan mahoni1 beklenmedik tepkiye karşı " yüooo" didi. "senin ağzına sıçörüm gerizekalı" didim. Sonra da arabaya yımrığımı indirdim. BENCE EN HAVALI KISMI BUYDU!!!!!11!!BİR!!!! Koşarak eve gelip arkadaşıma anlattım beraber zıpladık bay.

Vj sebastian

Bu benzerlik kanımı donduruyo. Mis gibi anime gözlerimin önünde eriyip gidiyo be!

rolünün hakkını verdi bebeyim

Dün akşam Karayip Korsanları'na gittik. 3 boyut takılalım dedik ama gereksizliğiydi yani. Tek boyut kazanan şey dallar ve alt yazılardı. Genel olarak gözlüksüz izledik zaten. İlk yarı bitince de "ana hiç bi şey olmadı ya la" diye bi düşünce çömüştü kafamıza tabi. Sonra dedik artık ikinci yarıya bıraktılar heralde asıl olayları. Ordan çok ama çok gereksizce muhabbetler döndürdük malesef. Efenime sokıyım ikinci yarı aslında sadece subliminal olarak denizkızı gösterip bitiriyolarmış biz uyudugumuzda filmin devamını kafamızda kuruyomuşuz belkim. Subliminal tayyep gösterimi olup bitiyomuş. Okyanusta obama beliriyomuş bitiyomuş. Arkadaşım orda "okyanusun bi tarafı karanlık" diyip bu ırkçı söyleme çok gülünce bitirdik zaten konuyu. Şimdi anlatınca şey olmadı. Oldu o zaman görüşürüz.

19 Mayıs 2011 Perşembe

18 Mayıs 2011 Çarşamba

vampir edem

Titanların savaşındaki herif servis şoförüydü bugün. Resmen otobüste yan tarafa bakınca gördüm ağzım düştü. Türkiye de iş bulmak zor. Taş taşıtsalar yeri. Sonuçta kaslı yağlı yanık herif. Avatardaki tipinden bahsetmiyorum farkındaysan. Bi de şu 2 gün hiç geçmiyo lan! Cuma negsel  karayipe gidicez onun heyecanındayım ama yok yani bitmedi bi türlü. Sonra dal bulucaz. E sonra bi de miyazaki geliyo. Gereksiz bi haftanın içindeyim yea. Aman sıkıldım.

koş makul koş

Uzun zamandır şiir yazmamıştım. Bugün çok duygu birikmesi var o yüzden başlıyorum;

Daha yeni çıkmıştım atölyeden,
Aman basmayın dedi.
Bok mu vardı basacak?
Her seferinde bi sinir krizi.
Çift ozandı arabaya binen.
Diz dizeden sonra...
Sıcak oldu gençler dedim.
Köprüde indin.

Oldu görüşürüz.

17 Mayıs 2011 Salı

tehlikenin farkında mısınız?


Bunları gördüğünüz yerde vurun! 13 temmuzda çok kötü şeyler yapıcaklar. İnsan olan şunları takvim/ a3notkagıdı yaptırıp evine asmaz. O bu değilde bitiyo lan resmen :( çocuklugumuzdu hey gidi! Neyse yine de vurun. Bay.

cüneyt arkın öpcüğü

"bigün duş alırken elimi duvara koyucam olayı neymiş bakıcam lan." diyen arkadaşım da var.
:')

14 Mayıs 2011 Cumartesi

size gelsin.


bunu dinleyerek proje yapıyorum ya :')

allahın da yeri zamanı var

Kardeşimin böyle bi sunum yapma ödevi gibi bişeyi varmış. İşte bebeler toplanıp günü gelen şiir okuyo, şarkı söylüyo bişeyler bişeyler. Biz de hırs yaptık dünyanın oluşumunu falan anlatıcaz resimleyip. Big bang olaylarından bahsettim anlasın diye sonra da vidyo izlettim ki iyice aklında kalsın. Gayet güzel anlatıyo herif patlamayı bilmem neyi sonra konuşan bi dünya çıktı "peki bu mükemmel düzen nasıl oluştu?" dedi. Dış seste "bu mükemmel düzen ALLAH sayesindedir." dedi. ÇÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ HAYVAAANNN diye bağırdım direk kapadım. Annem bile yarıldı lan inançlı bi insan olmasına rağmen. Hani tamam inanıyosunuz da her yere sokmayın lan allah diye! Eğer varsa o bile gülüyodur bence "yeter olum abartmayın" diye. Hayır bi de dinle bilimi birleştirmeye çalışmayın bak allanaşgına. Biri varken diğeri olur mu lan?! Din saçmalıklarıyla bilime ortak olmaya çalışmak, bi yerlerde yolunu kesiştirmeye çalışmak falan. Yok canım öyle olmuyo. Evrenseldir falan diye kakalamaya çalışmayın artık yea!

şimdi şöyle oluyor bebeyim

Gördüğüm kadarıyla hala "standart paket var, fazla konuşmayın." diye geçinenler var. Çok tehditkarım ama yapıcak bi şey yok! Şimdiden yasaklar, sansürler etrafımızı sarmışken, standart pakette de bunu yutturucaklar. "Eskiden de giremiyoduk ki, oh la la standart paket çok yaşa!" havasına sokuluyoruz. Doğru ya da yanlış farketmez öyle lan! Projemi böldüm bunla uğraştım ya!

13 Mayıs 2011 Cuma

neler yaptık?

Gogol Bordello albümü, olduğu kadar. Bitmiş hali yok çekemedim fotoğraf.




















Hdr fotoğraf çekimleri oluyo bunlar da:



 




Bu dönem en çok eğlendiğim projelerdi bunlar.Şimdi de konser afişi,animasyon ve storyboard kaldı. Animasyondan çok emin değilim ama diğerleriyle aram iyi ya severim.

gurur döydum

Bugün kardeşim "dünyamızın sonu geliyooor, hepimiz ölüceeez, ve her yer su olucaaak..." tarzı sözlere sahip bi şarkı söyledi. Nasıl da benim kardeşim!

10 Mayıs 2011 Salı

bu sabah bülent ersoy olarak uyandım

Ben şu ortamda bildiğin huzur buluyorum! İstemediğim bi şey yok etrafımda. Buzdolabım çok osururcasına ses çıkartıyo ama ossun. Hem bugün yeni koltuguma oturmalık minder dikmek için kumaş aldık. Çogsel lan! Bi de diğer odaya perde için kumaş alabildim sonunda! Güneş gelmesin diye otostopta kullandıgımız beytepe kağıdını kullanıyoduk, yapıştırdık cama. Yazık! Bugün ve yarın procelerimi halledip küllerimden doğarcasına toparlıcam evi. Zaten bahar şenliğiymiş bilmem neymiş hevesim yok. Genşler eğlensin ben iyyim.

8 Mayıs 2011 Pazar

Hobi olarak yaparsın canıms

Şu an bişeye çok sinir oldum. Aslında bi süredir sinir oluyorum ama rüyamda bile karşıma çıktı bu olay. Bok ötesi çizimlerini eser olarak paylaşanlara karşı yapılan "oha çok güzel, çok yeteneklisin canıms,beni de çiiğiiiiz..." tarzı yorumlar böyle ne bileyim. Aslında bok gibiler biliyo musun?  Birilerinin bunu söylemesi lazım lan, bize hep söylediler hep yerden yer vurdular zamanında hey gidi. Şimdi neden sinir oldum ben buna ço ilginç.
Mesela şu resmi incelersek ki kardeşimin "eseri" olur kendisi, şu bebenin bile bi estetik kaygısı var! Renk seçimleri var. Kompozisyon yerleştirmeyle alakalı düşündüğü şeyler var. O bunu bilmiyo tabi. Oldu bay.

7 Mayıs 2011 Cumartesi

ukastekopalattemariya diyoduk lan biz!

Hiç bilmezdim böyle halleri olduğunu. Yıkıldım, sıkıldım, yaralandım! Küçükken ayaklarına bakıp "kocamızın ayakları böyle olsun" hayaline kapılırdık arkadaşımla. Şimdiyse şunu arkadaşıma atınca düz ve net "gay bu" dedi. OLUYO MU ÖYLE?

6 Mayıs 2011 Cuma

çöpten koltuk al (oynayanlar; bt, tö)

Veeee sonunda balkona koltuk bulma mücadelemiz sona erdi! Şöyle ki; öğlen bisikletle giderken çöpe atılmak üzere yola konmuş 3 4 koltuk gördüm. Hevesle ağzımın suyu akarak hız aldım. Zaten Töğçe de geliyodu karşıdan. Hemen meseleyi söyledim. Bi gittik inceledik. Baya güzel koltuk lan! Minderleri yok ama böyle eski ahşaplı falan. O an "yapıyo muyuz haaağğyapıığğğyooğmuuğğyööooüüüuuzz?" tarzı bakışlar içine girdik. Sonra almaya karar verildi tabi. Aylardır beklediğimiz fırsatı çevre insanları ayıplar diye kaçıramazdık. Gittik bisikletleri bıraktık. Sonra koltuğun üstündeki tekli koltuğu indirip 3lü koltuğu şöyle bi tartıp tuttuk 2 ucundan. Eve doğru yürümeye başladık. Apartmanda da 4 kat çıkardık ama ne çıkardık yani! koltuk balkona ulaştıgında sarıldık lan sevinçle. Sonra baktık balkonun temizlenmesi lazım. Aslında bunun için balkona bakmamız gerekmiyodu zaten bokun ortasındaydık direk. bi 5 ay benden bilmem kaç ay da ev sahibinden sayarsak bayadır insan yüzü görmemiş bi balkondu. Yine bisikletlere binip temizlik malzemesi almaya gittik. 4m hortum aldık ama çok kocaman bişey bekliyoduk, 4 metre lan sonuçta! balkonun bi kısmını tazzikli su yaparak yıkamak zorunda kaldık zaten. 3 buçukta falan başladık temizlemeye 6da bitti! Öyle bi zorluklarla mücadele durumu yaşandı. Bu hafta da koltuga örtmelik bişeyler ossun minder ossun bişeyler alıcaz. Şimdi ne fotosunu çeker koyardım ama annemlere geldim yea.

5 Mayıs 2011 Perşembe

şunu mideme koysunlar

bugün çok çirkindi

Böyle parayı bulunca yanıma bi adam tutucam. Peşimde dolanıcak bana fon müzik yapıcak günlük gelişmelere göre. Film gibi yaşıcam şu hayatı! Böyle Ron'u falan görünce aym biringin seksii beeeeğğğh diye vericek müziği! Otobüs sırası falan kalmıcak.
Bugün zaten böyle bi görünce öküz altında ezilen karpuz hissiyatına ulaştıgmızı düşünüyorum. Yaşlandığında çok kırmızı bi amca olucak o çocuk.
Sonra bi de hani birine bi çocuğu gösterirsin diyelim ki o da "hımm iyiymiş" li bi tepki verir ya. Yok öyle bi şey. Aynen şu "hımm makul."
Bi de kulaklığı burnuma takınca arkadaşım bi daha senle mp3 dinlemicem dedi.

4 Mayıs 2011 Çarşamba

canım çok güzelsin :')

kağıt odaklı sonuca varamayan bi olayın yazısı bu

Storyboard procesi için canson ossun schöller ossun kağıt aramaya çıktık bisikletle yine tabiğki. Bayaa böyle eryaman turu yapıldı kırtasiye bulma amaçlı. Yağmur yağıyodu bi de. Sonra büfeden bişeyler alıp bi yere çömdük. Lafa dalıp asıl amacımızı unuttuk hava kararmışken farkettik kalktık hemen. Yağmur durmuştu ama tabi yola çıkar çıkmaz evrenin genel olarak bize takındığı tavır itibariyle tekrar başladı. Delicesine etraf aydınlatan şimşekler sırasında çok feci çıtırdayan bi trafonun yanından geçerken ki gerilimi anlatamam şu an.

Neyse "center" a ulaştık. Tabi ki de daha 50ye 70 kavramına yeni geçiş yapan kırtasiye cephesinde aradığımız kağıtlara ait hiç bi şey yoktu. Normal çizim kağıdı almakla yetindik. Ama orda mahsur kaldık bi süre ço ilginç liseli adamlarla. Kıyamet senaryolarının hiç biri orda gerçekleşmemeli gerçekten!

Yağmur böyle çok az bi azaldı hemen atladık bisiklete evlere doğru. Çok güzeldi lan. Hevesime mani olamadım o sıralar. Böyle amerikan filmlerinde evden bisiklete atlayıp kolejine giden sırt çantalı genşler olmuştuk bi anda.

Arkadaşla yol ayrımına gelince artık tek korkum bizim insan yiyen köpekler oldu. Ama ne şans ki çöpçül olanlarla karşılaştım. Hatta bi tanesi peşimde geliyodu böyle, karşıdan gelen bi amca köpekten korktugumu ya da kaçtıgımı düşünmüş olucak ki doğa üstü sesler çıkardı. O an amcadan korkup eve kaçtım zaten.

olmadı :')

Temel grafik eğitimi projesi gereği etrafta şemsiye formu kelebek formu efenimesokıyım öküz başı formu, tekerlek formu vs arayıp duran 30 kadar insanız. Normal insanlar ne yaptığımıza anlam veremiyo. Şahsen geçen hafta otobüs sırasında yerlere bakınarak durdum ve bi an çömüp fotoğraf çekmeye başladım. Çünkü kendi objem olan şemsiye formunu bir kaldırım taşında yakalamıştım!
Hayatımdaki ilk ciddi yemeği yaptığım şu sıralarda ki kendisi taze fasulye olur, bisiklete atlayıp fotoğraf çekeceğim için biraz tedirginlik yaşıyorum. Neden? Çünküüüüğ pazartesi günü uzun zamandır bisiklet sürmemenin hevesiyle 6 saat bisiklet sürdük. Eve geldiğimizde kıçım nerde bilemedim. Ağrıdan acıdan 9da yattık ama uyuyamadık 11de kalktık. Kalktık derken böyle kısa bi mesafe katedip koltuğa yığıldık film falan izledik sonra tekrar yattık.
OHa çok mutsuzum! Dışarda çocuklara bağıran teyzeye bakıcam diye dibi duttu :( Çok özenmiştim lan!

belirsizlikteki ergen sitemleri, ona göre.

Derslerin bitmesine 3 hafta kaldı ve benim belirsizliklerim başladı. Finalleri verip çalışmaya başlamam lazım. Nerde ne yapıcam onu da bilmiyorum. Ne zaman iş aramaya çıkarım onu hiç bilmiyorum zaten. Bulamam diye hiç arayasım gelmiyo hatta. Çünkü öyle geliyo ki bu yaz çalışmazsam önümüzdeki sene büyük ihtimalle annemlerin yanına dönmek zorunda kalırım gibi. Onun stresiyle yaşıyorum. Bu eve yerleşeli 5 ay olmuş ama tadını çıkaramamış gibi hissediyorum lan her an taşınıcam stresinden. Bir sürü eksiğim var zaten. Onları almaya ne fırsatım ne de param oldu. Hem onları tamamlayıp hem de bi sonraki yılımı garantilemem lazım. Para kazanmaya başladıktan sonra kendimi tam olarak eve çıkmış gibi hissedicem. Öeh lan sıkıldım belirsizlikten. Çok feci stres yapıyo bende. Hatta şu bahar şenlikleri olayına bile geriliyorum gereksizce. Ne gelen herifler ilgilendiriyo beni ne de gitmek ne de başka bişey her neyse ama ona gidilir mi gidilmez mi belirsizliği bile fazlasıyla gerilmeme sebep oluyo. Çok ergen laflar ediyorum liğv miğ aloğğoğğn diye bağırsam yeri! Zaten yine tuttum joker posterimi astım eve. Bu sefer eve ama odama değil dikkati sündürelim! Ordan bi yırtabilirim gibi. Gerginlikten bi sürü film izledim temizlik yaptım kafam dolsun diye. Ellerimi kağıda sürtsem baskılı resim falan yaparım lan şu an. Öyle kötü oldu ciften. Bi de insanlar neden cam siliyo onu anlamadım lan bugün bi ara düşündüm de. Bi tek taşınırken silmiştik bi bok olduğu da yok.Bay.

öyle bi geldi

Yığa lanet bee! Yine tarihli dramlı romantikli filmlerin arasında kayboldum. Ard arda fazla doz aldım. Hem o kostümler hem de müzikler arasında ezilip gidiyorüm. Uyumam ben sabaha kadar saçma film izlemem lazım. Yalnız yan taraftan gelen kadın kahkahasına artık katlanamıyorum! Oldu o zaman ben bi film izliyim.

3 Mayıs 2011 Salı

yıpratıldım

ay bilgisayarımda virüz var lan. Sıçtı resmen! Bi bok yapamıyorum. Ana rahmine dönmek istediğim anlar yaşıyorum lan!

sadece filme odaklansak?

Geçen böyle oturduk kıyamet senaryolu filmleri izliyoruz çok pis sıkıntıdan. Sonra tabiki de yarından sonrayı da izledik. Böyle filmin başlarında bi yerde adam heycanla "golf topu büyüklüğünde dolu yağıyo" dedi. Takıldık lan oraya. Başladık anadolu insanı ifadesi takınıp "golf topu derken?" "Neggadar olüyo yağni?" "Şimdi şöyle aşşa yukarı bi şey veremez misiniz?" "ha gölf töppüğ." tarzı söylemlere. Sonu gelmedi lan. Bak kaç hafta oldu biri golf topu dediği an DURDURAMIYORUZ.

1 Mayıs 2011 Pazar

bi sittir git bebeyim

ne diyön hacım sen?
"Camilerin, minarelerinin arasına ucube diye bir kelime yazmak, yakışmamıştır. Çok üzüldüm. Çünkü buradaki konunun, muadiili,karşılığı,alternatifi, bizim milletimizin varlığı ve birliğinin simgesi ve sembolü haline gelen cami değildir. Cami ve mabet bizim hem ibadet mekanımız, hem birlik mekanımız, hem de özgürlüğümüzün bağımsızlığımızın simgeleri." diyanet işleri başkanı.