22 Aralık 2011 Perşembe

zevk için alıyoruz

Böyle bişeye başladım ama nereye gider ne değişir bi fikrim yok.  Aslında amacım bu değildi 80lerle alakalı bi dergi kapağı yapmam gerekiyodu. Nerden nereye durumları yaşıyorum zaten. 1 saate yakın bi zamandır da arkadaşımın milliyet galeriden bişey atmasıyla orda dolanmaya başladım. Kimin götü görünmüş, kim öpüşmüş olaylara hakimim. Hasta hasta evde yatmanın tadını çıkaramadığımı hissediyorum.
 Aldığım haberlere göre de Şubat'ta Japonca kursum başlıyo. Bu pazar da Japonca hocaları ve üst kurdakilerle Japon yemeği yemeye gidiyoruz. Bizi ne bekliyo bilmiyorum nasıl tipler vardır bu üst kurlarda. Hepsi tanrı zaten benim için şu an Japonca konuşuyolardır aralarında!
Nana'ya başladım. Hiç böyle bi anime olmasını beklemiyodum. Bitmesin diye de az az izlemeye çalışıyorum. Ama çok iyi lan!

11 yorum :

  1. geçmiş olsun..bir an evvel iyileşmeye bak..

    YanıtlaSil
  2. Japonca mı nerden geldi bu sevda? Bende hep öğrenmek istedim, ispanyolca daha ağır basıyor sanki Latin aşkına değil inanın:p :) Nana'dan sonra da Death Note'u öneriyorum ozaman..

    YanıtlaSil
  3. Nana candır. Başka hiç bir animeden aynı tadı almadım.
    Bak bişey daha ekleyecektim unuttum.
    Heh neyse Japonca'da sayılara gel bi gel ilerleyemeyeceksin oradan saşldka :D

    YanıtlaSil
  4. @Uyursam Uyandırın O sevda animelerden, Japonya'ya gidip orda yaşlanıp ölme hevesinden geldi. Death Note'u bu devirde izlemeyen kalmamıştır diye düşünüyorum en azından animelerle ilgilenen insanlar arasından :)
    @Tutku Yani ben de azar azar izliyim diyodum ama biri bitince diğerini açmadan yapamıyo insan. Ben Japonca'da ilk kuru geçtim zaten sayılarmış bilmemneymiş onları çoktan hallettim :) Ama sonra mevcut azlıktan kurs kapatıldı işte şimdi tekrar açılıyo kaldığım yerden devam edicem.

    YanıtlaSil
  5. oww iyi o zaman kolay gelsin :D Neblim böyle yıllar sonra bakınca takip etmediğim kısımları kaçırıp damdan düşer gibi yorum yaptım eheh

    YanıtlaSil
  6. Yap yorum nolucak yea olsun :d

    YanıtlaSil
  7. Hmm.
    Merhaba, teşekkür ederim, özür dilerim, benim adım... demeyi biliyorsundur. (Animeler saolsun:) Sonrasında origamiler, samuray felsefesi falan gelebilir aman :)

    Nana'yı bilmem ama Full Metal Alchemist, Death Note, ve School Rumble favorilerimdir. Özellikle School Rumble komedide sınır tanımamıştır yerlere yattığım tek animedir:)

    YanıtlaSil
  8. Tabi tabi zaten Japonca öğrenmiyo olsan bile animelerden mutlaka kapıyorsun bir şeyler. Ben şu an neler yaptığımı ya da yapacağımı da söyleyebilecek seviyedeyim ama çok fazla fiil bilgim yok.
    Full Metal Alchemist'ten hep uzak durdum nedense beni hiç cezbetmiyo :d Kısa süreli animelerden bir sürü vardır favorim ama uzun soluklu serilerden söyleyecek olursam bleach ve gintama derim. Artık Nana'yı da bunlardan biri sayıyorum. School Rumble'da izleme listemde :) Elimdekiler bitsin bulaşıcam.

    YanıtlaSil
  9. hakkaten 80ler olmuş baya olmuş yaa. senden hipiler çizmeni de beklerim.

    YanıtlaSil
  10. Çizerim! Ama bi finalleri atlatıyım bekle :d

    YanıtlaSil