16 Aralık 2011 Cuma

yeni yıl dilekleri mimi

Kendi halinde bir blog yazarı olarak bu mim işlerine geriliyorum. Ama tam da düşündüklerimin üzerine denk gelince yeni yıl dilekleri mimini yapıyım dedim. Öncelikle yeni yılın ağzını bi bulsam bi tane geçiririm. İstediklerim de yeni yıldan istenecek gibi değil. O yüzden burdan Evren'e sesleniyorum.
1. Bana gelecekten 3 saniye ver, eğer Ankara'da yaşlanıp ölüyosam şurda kalemi saplıyım gırtlağıma.
2.Hologram 3 boyutlu karakterlerle yaşayıp gidelim istiyorum. Bir sürü de yancı bulurum. Beni elin adamlarıyla muattap etme daha fazla.
3.Tanrının bi tavşan olduğu tüm dünyada kabul edilsin istiyorum. Öyle bi tavşan ki her ortama uyum sağlayabilen, yeri gelir " nasılsınız muhterem misafirler?" der yeri gelir "nabıyoğun lağ omuğagodoğm" der. Şirin lan.
4.Hem mezun oliyim hem de olmiyim istiyorum. Bu konuda ne yapıcaksın acaba.
5.Lada niva al bana.
6. Japonya'ya da gönder ama öyle 3 günmüş 2 haftaymış 5 aymış değil adam gibi gönder lan işte, senden zengini mi var.
7.Lady gaga müziği bıraksın.
8.Harry Potter devam etsin.
9.Eğer şu hologram işi olmazsa 6-7 farklı karakterle evlenmek istiyorum. Bunlar Koreli, Japon, Vegasta üstte gri tişört altta kotla evlenebileceğim biri, animelerdeki iblis karakterlerini seslendiren bi Japon (tercihen devil may crydan olsun), pastacı, bir adet Jason Bourne, piyanist, Dir En Grey'den Kyo (bi kenarda kusup dursun sorun değil), pilot ( 2012 filmini izlediyseniz zor zamanlarda lazım olur). Şimdilik bu kadar yeri gelir güncellerim beklemede kal.
10.Bundan sonrası çok gereksiz benim için ama tüm insanların huzuru adına: kimse ıslak havlu içinde osurmasın.

Yazarsa; googhan, Cream Xanthe, Azlittin., selocann, gasilhane.
Bay

Düzeltme: 12 dilek yazılıcakmış. Bana 10 yetti ama bilin diye söylüyorum. Affet gasilhane.

9 yorum :

  1. Sen dersen tabiikisinde yaparım güzel insan.

    YanıtlaSil
  2. sen gerçekten sensin..çok hoşuma gitti. tüm yazdığın ve yazmadığın dileklerinin kabul olması da benim dileğim olsun

    YanıtlaSil
  3. ıslak havlu içine osurmak nası bi sorunlu kafa yapısının eseri? zaten özünde kokan bi maddeyi iyice kokuya bulayıp... obareeey düşünme sınırlarımı aştı.




    ayrıca tanrı kesinlikle tavşan değildir, o yüce bi alçı yapının eseridir. in alçı, we trust!

    http://googhan.blogspot.com/2010/02/yeni-bi-tanr-yaptm.html
    (reklam değil, alçı olduğunun kanıtı. şahitlerim var!)




    ayrıca ayrıca ayrıca gırtlağa kalem saplama hayat kurtarıcı bi eylem olarak çıkıyo karşımıza genelde.

    -----spoiler-----
    testerenin bilmemkaçıncı bölümünde adam artık kalemi neresinden çıkardı bilmiyorum ama gırtlağına sokup hava almıştı.
    -----tamam geçti-----

    2 sene önce de gırtlağa sivri cisim batırıp hava yolu açmayı öğrenmiştik anatomi dersinde. hocalarımızın nasıl bi hayal dünyasında yaşadığını düşünür düşünür hüzünlenirim. (8 ne biçim oluyomuş arka arkaya)
    şimdi karşımda biri nefes alamasa kesinlikle kalem batırmam. 2 dakika sonra kendi kendine zaten ölcek olan adamın katili olur hapse girmeye hiç niyetim yok.




    oha upuzun oldu yorum ama bişiy daha dicem.
    ben de varım orda, devasa teşekkürlerimi sunuyorum.
    (bitti)

    YanıtlaSil
  4. @gasilhane ilk defa biri bana güzel insan dedi :')
    @dayatılanla yaşamak dileğini benim gibi birine harcadığın için teşekkürü borç bilir ve öderim!
    @googhan ıslak havlu olayını çok mutlu bi gününde dene. Tanrı konusunda seninle kapışırım ama o tiple sen kazanırsın, ayrıca okudumn olm ben o yazıyı. Özellikle son fotoğrafta Yao Ming Meme'sine benzemiyo mu. Memesi derken kastım memesi değil eminim anlamışsındır.
    Ben de geçenlerde bi manga okudum orda bi ruh hastası var kendi kendine insanları canlı gömsem nasıl olur diye merak ediyo bi tane kızı gömüyo nefes alsın diye de bambu dikiyo bi tane. Sonra kızla sohbet ediyo falan. En sonunda kız cebindeki kalemle boğaza haşırt ölüyo. Ben onların yalancısıyım.
    bi de bişey değil. bay

    YanıtlaSil
  5. o memeyi açıklamaya çalışmıştım ben, becerememiştim.
    benzetme problemim var kendisini. notlarda bi insan çizimine çok benzetmiştim. hatta "oha aynısı lan aynısı baksana" diye millete göstermiştim, bi kişi bile kalkıp da benziyo demedi ya! gebersinler

    benzetme problemim yine kendini gösterdi ve bu sefer ben benzetemedim. (sebebi ders çalışmaktan beynimin helva kıvamına gelmesi olabilir)

    YanıtlaSil
  6. Yao Ming'den çok Uboa'ya benziyor aslında.

    YanıtlaSil
  7. @googhan bugün ben de benzetemiyorum. kendinden şüphelenmene gerek yok tamam.
    @s6 evet katıldım!

    YanıtlaSil
  8. Dileklerinle beni gülmekten kırdın geçirdin :D İnşallah istediğine kavuşursun^^ Mim için de teşekkür ederim:) En kısa sürede cevaplayacağım^^

    YanıtlaSil
  9. aman efenim ne demek! Merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil