11 Aralık 2011 Pazar

sınav yarınsa hallederiz yani

Küçüklükten beri sınıfların gruplara ayrılıp bir şeyler yapılmasından nefret ettim. Grup çalışması bana göre değil. Bırakın kendi başıma yaparım her şeyi. O grupta sorumluluk almayanlar çıkar bi şey yapmazlar çıldırırdım zaten o an. Taam la taam bırakın ben yaparım der yine tekli bi çalışma halinde götürürdüm kendi işimi. İçinde yok lan çocuğun birileriyle beraber hareket etmek neyi aşılamaya çalışıyosunuz? Bak geldim 20 yaşıma bi bok aşılayamamışsınız. Hala biri çıkıpta dicek ki bu çalışmayı 4lü takımlar halinde yapıcaz, beni orda vurun. Başkasına muhtaç kalmıyım! İşim kimleyse gidip direk onunla hallediyim istiyorum araya birileri girmesin! Girmesin lan! Kaç gündür burda 2 tane dosya için çırpınıyorum ya! Ne olurdu yani araya adam sokmasan ben direk gelsem dosyaları sizden alsam hocam! Geril geril geril be! Biticek iş bitemedi bak. Gidiyim yapıyım. Bay!

5 yorum :

  1. aynen aynı durum lan.arkadaşlarımdan nefret ediyorum grup çalışmaları sürecinde

    YanıtlaSil
  2. öff aynen yaa, salak saçma ödev bana kalıyo notu hep beraber alıyoh, valla ne güzel hayat. bi dahakine ben serseri olcam diyorum, gene olmuyo.

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşlarıma karşı bütün tiksintimi öyle dönemlerde yaşamışımdır zaten! Hiç bi zamanda o serseriyi oynayamadık lan :'(

    YanıtlaSil
  4. lisede olayı en ciddiye alan insan ben olurdum, burda bi rahatlık geldi.
    1 kere grup çalışması yaptık zaten, onda da metin çevircektik. eniştmelere gittim konsoloslukta çalışıyo diye, adam ingilizce kısımları çeviriyo ama latincede sıfır. ben de latinceleri biliyorum, co-op yapalım dedik onu da beceremedik.
    gruptan kimse çevirememiş zaten. herkes yapmıcam yapmıcam demeye başladı.

    en sonunda ingilizce tıptan birine verdik parayı, çevirisini yaptı bize bi güzel. para var huzur var lafına inancım katlandı o gün.

    YanıtlaSil
  5. aynen ha.öğrenciyken grup oluşturmaya zorlanan genç beyinler ileride grup sekse karşı ön yargılı oluyor. diye götümden tez uydurdum.

    YanıtlaSil