25 Aralık 2011 Pazar

selam (sevgiler...)

Babam bana yılbaşı hediyesi 10luk ego kart aldı. Daha güzeli olamazdı lan şu hayatta. İlk başta da 20lik sandım da fazladan sevinme gafletinde bulundum. Sonra otobüste farkettim. Olsun. Bi de geçenlerde konuşuyoduk öyle kahvaltıda. Yine tatminsizliklerimden bahsediyodum. Derslerden, hocalardan vs. Ben mezun olmam ha dedim. Bi yerde bırakırım yeterli görüp gerisine gerek yok derim dedim. Sonra dedim zaten mezun olmayıp benden önce işe giren herifle dolu olcak ortam hiç kaldıramam. Zaten hemen hemen herşeyden çabuk sıkılan sonra dönüp yüzüne bakmayan bi insanım. Bu aralar da hiç kendi mesleğimi yapıcakmışım gibi hissetmiyorum. Neyse annem de ; neyse sen bi yine de mezun ol da dedi. O tonlamayı veremem ama, o bile sallamıyo mezun olurum, olmam. Sevdim annemi.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder