5 Aralık 2011 Pazartesi

sanane olm sanane sanane

Bugün dedim kendime şöyle gereksiz bi kitap alıyım. Gittik bakınıyoruz. Merak ettikleriniz zart zurt tarzı bi kitap. Tam ihtiyacım olan şey dedim. 2 tane vardı bi tanesini aldık bu ne la hepsini biliyoz ki dedik diğerine baktık daha bi merak edilesiydi. Baya da yorum yaptık orda bi tane dede de ben de merak ettim alıyım dedi kehkeh gülüşüyle geçti. Dede vala özür dilerim götüm gibi de kitap lan. 1 saatlik yolculuğumda ne acı çektim lan senin ağzına sıçarım kitap diye. Olm " Akvaryumu olanlar bilirler; balıklar gün boyu akvaryumun içinde oradan oraya salınıp dururlar." yazmışlar lan. Hassktir yeminle? Sonra bak bak bi ne yazmış ya cümlelere bak "Hepimiz öyle ya da böyle ağlamak zorunda kalmışızdır." Hadi lan? "Hepimiz mumları severiz." Manyak mısınız lan? Sanane lan sananneee!!! "Karşılaştığımız her insanın yaşını merak ederiz" Çünkü sapık olduğumdan evet. " Ayda ya da iki ayda bir kere mutlaka hepimiz saçlarımızı kestirmek için kuaförümüze uğrarız." Sonra da bıraktım zaten kitabı. Allah belasını versin. Direk gir lan konuya ne bilgi vericeksen!

2 yorum :

  1. Selam! :) Sana kafıyı yemen için bir kitap daha tavsiye edeceğim ''ŞAHANE HATALAR'' ilginç buldum ben ama kitap bitmiyor o ayrı konu:D

    YanıtlaSil
  2. Hah bugün elim o kitaba gitti de param yoktu alamadım onuda alıyım madem sonra saol :D

    YanıtlaSil