12 Aralık 2011 Pazartesi

kız seni keserim


Bugün çok hor görüldüm lan ben. Çok yıpratıldım. Derste uyudu uyucak bi halde takılırken bi yandan da milletin işlerine olur/olmaz elemesi yapılıyodu. Bi taneyi beğendim de böyle el kaldırdım. Tek başıma belirdim orda. Sen hoca "neyse bunu geçelim zaten" de.  Söndüm lan ne biçim. Döndüm camdan dışarıyı izledim. Bütün gün kız seni keserim, kız seni gebertirim diye dilimize laf doladık gelene gidene çarptık. Öyle de gıcık bi gündü. Çok gereksizce tam eve giderken kızılayada gitmiş bulundum. Vala yaşamak bu değil lan. Az önce de bi daha hiç mavi saçlı olmıycağımı (nasıl yazıcağıma karar veremediğim bi kelimesin iğreniyom sizden pislikler) farkettim. Şimdi de ona üzülüyorum. Bi de tekrar eve çıktığımızda anane evlerinde bekleyen o çeyiz sandıklarını ele geçiricez içindekilerle işportada parayı bulurken, sandıkları battaniye doldurup içine oturmalık ortam hazırlıcaz. Bi konuştuğum lafa bak ya çok sıkıldım olum ben. Bay.

4 yorum :

  1. Neden bir daha hiç mavi saçlı olmuyorsun?

    Bu arada sağ sütuna koyulan yeni resim süpermiş. Gerçi başını okuyamıyorum, MKALPli mi?

    YanıtlaSil
  2. Çünküğ parayı bulmam lazım. Parayı bulamayıp boyatırsam normal insan boyası yapıcaklar. Her yere mavi akıcak, bi kaç aya tekrar boyatmak zorunda kalıcam ve çok yıpranıcak. Yaşadık bunları hey gidi. Ama parayı bulup gidersem zengin işi kaliteli olucak. Ama parayı bulamam. Mezun olamıcam ve iş bulup zengin olamıcam :')
    M olsa çok karizmatik dururmuş ama İYİ yazıyo orda. Asla iyi bi grafik tasarımcı olamıcam demek ki insanların onu okuyamıyacağını düşünemedim :'( hep kalpli nin lp sini okuyamazlar diye düşündüm ama salladım çaktırmadım yine iyi bi grafik tasarımcı olamıcam :')

    YanıtlaSil
  3. Aha. Dikkatli bakınca gözüküyomuş. İ'lerin noktaları tepesinden kesilmiş gibi olunca onları resmin yukarsındaki beyaz hava parçalarından sanmıştım. P'yi de başta F okuyup sonra çıkarmıştım, iyi'yi de çıkarabilirmişim aslında, eha.

    Ha, saç olayı ondan. Mantıklı. Yılda defalarca boyanan saçın korkunç hallere geldiği söylentileri yaygın.

    YanıtlaSil
  4. parayı buldugum an alayını... diye bir kitap var tam senlık :D

    YanıtlaSil