17 Aralık 2011 Cumartesi

Japonca'nın gözünü seveyim



(başta gereksiz bi gerilim var artık sözlerde ne diyosa)
I'll be back inda şinanıççacın gooya
kıdahışınnanan hınanan goyaaa
kınnınnerin narın mugulsarambisun nattiyeeeğ
(Hayatımda böyle dans görmedim lan kim dedi olm size bunu yapın diye)
Hıpçagın niden ottoke nan ottoke 
Harammarın nigel nuriççe ottoke ininnaan
Niginaal hıççarınını hıncaindiindi nindayaa
Yasıpgaççaanaaa yovanhil cımalcınmalcagool (burda da çok korkunç bi dans var)
hıtınbınnayyahalfhakdkghdıakfadjdhasdjashd
i'll be back (seçilebilen ingilizceler)
djaıdjasdasdlkasodk goyyaa
daksldkasfjadkfjasdkajsdasdlas gooyaaa
dkasdjaskdjasdjghjahdsua 
nattiyeee
you'll be back ...

Valla bunlar yüzünden yakında kılap kızı olup çıkıcaz. Ama böyle aklına gelince söylemeden edemiyo insan. Bi de bi kere açtım baktım sözlerine korktum kapadım o ne gereksiz sessiz harf kullanımıdır . 

15 yorum :

  1. I'll be back you'll be back diye aratıp buraya geldim.. dsgvdsgvsdg ..

    YanıtlaSil
  2. Hahahah neden hepsinin suratında böyle bir angaralı sokak çocuğu tipi var ya? Böyle suratı olan Japonlara böyle müzik yapmaları mı tavsiye ediliyor acaba.

    YanıtlaSil
  3. Gerçi sırf surattan değil, kaş ve göz makyajı ile öyle olmuşlar galiba.

    YanıtlaSil
  4. Aaa şimdi seni bilmem ama benim için daş gibi çocuk hepsi. Ayrıca Japon değiller Koreliler. Böyle makyajlar yapıp bi araya gelince dans edip şarkı söyleyen insanlar işte garip ama gerçek.

    YanıtlaSil
  5. Oha hadi ya, daha önce övdüğün adamlara göre çok farklı gibi gelmişti bana tipleri.

    YanıtlaSil
  6. Daha önce övdüğüm adamlar kim :d hatırlayamadım şu an

    YanıtlaSil
  7. Öe, benim de direkt aklımda değil. Kendini şopladığın fotoğraftaki tipler falan işte (onları övdüğüne dair bir delil yok gerçi de beğendiğini tahmin ediyodum :d). Koyanagi Yuu mesela.

    http://sohbetedecekkimseyok.blogspot.com/search/label/japon
    şurda çıkan adamlar falan, japon-alman karması çocuk güzelmiş hakkaten bu arada.

    YanıtlaSil
  8. Hee onu diyosun. Şimdi burdaki adamlar Japon tabi o şoplarda Koreliler de var ama bunlardan farklı. Bu çocutlar genç kızların sevgilisi, pop idolleri vs vs. İşin o kısmına pek bulaşmıyorum.
    O Japon alman karmasındansa Kyo'yu tercih ederim :D saçı pembeli olan. Hey yavrum hey.

    YanıtlaSil
  9. yazık demek istiyorum :D
    -
    hemera

    YanıtlaSil
  10. Konudan bağımsız Japonlar daha yakışıklı ama Koreliler daha havalı demek istiyorum. Yorum gönder yazıyo dayanamıyorum. Şimdi şöyle Japonlarda malzeme sağlam. Genetik mucize gibiler. Ama bi Koreli karizmasıyla birleştirdikleri gün, o gün bayramdır. Gittim. Seni sevmek.

    YanıtlaSil
  11. http://lh4.ggpht.com/_1qQ663ENI74/S-Ztc0p-grI/AAAAAAAADkc/BDG6Mx_8em8/Miyavi%2003.jpg söylediklerini doğrularcasına Japon'un güzelliği Koreli'nin karizması.

    YanıtlaSil
  12. laaaaaaaaaan malll yeni farkettm asagdhgdjhsghdgjh yapmışsn arada :D:D:D:D

    YanıtlaSil