28 Aralık 2011 Çarşamba

her zaman demem ama çok mükemmelim

Bugün çok "tesadüfen yaşıyorum" günü oldu benim için. Dün gece uyumak istemedim. Biraz proje kastım biraz anime izledim sabah 5 gibi yattım. Saatimi de 7ye kurmuştum. Sonra saat 6 buçukta işemek üzre uyandım. Sonra tekrar yattım. Yine çişim geldi uyandım gittim işedim, baktım hava aydınlanmış. Yatağa yattım alarmın çalmasını bekliyorum. Tesadüfen telefona baktım "ben çıkıyorum" diye mesaj var. Neden la? dedim. Sonra saate baktım 8.10. Hassktir diyemedim. Sonraki 10 dkda ne yaşandı bilmiyorum. Ama gözüme eyeliner (allahın belası, bana şunun bi güzel türkçesini söyleyin) bile sürebilmişim! KEŞKE ÜSTÜME DE TİŞÖRTTEN BAŞKA Bİ ŞEY DAHA GİYSEYMİŞİM. Götüm dondu amk. Hayatımın belirsiz bu 10dksında yapmayı her zaman unuttuğum şey, gidip dolaptan bi şişe su kapmışım. Evden çıktıktan sonra kimse görmedi beni eminim. Resmen Flash gibi gittim durağa. 5dklık yolu o 10dklık sürece sığdırdım. Evren bu sefer benden yanaydı daha durağa ulaşamadan bi otobüs yollamış önüne atladım bindim. Herkes baktı bi an o zaman hassktr dedim işte kesin bişeyi giymeyi unuttum, ters giydim dedim. Sorun yoktu. Tüm yolu kusma hissiyle gidip derse yetişmeyi başardım. Kendimle çok gurur duyyom.

5 yorum :

  1. Evet 5te yatıyom evet alarmı 7ye kuruyom ama ben neden 2de uyanıyom? Evren iki kere çişini getirmiş üstelik 8de uyandırmış. Beni 2 çeyrekte uyandırıyo.

    YanıtlaSil
  2. Bu aralar evren senin ağzına sıçmayı tercih etmiş gibi görünüyo. Abartmış ha.

    YanıtlaSil
  3. olumlu açıdan bak, daha kötüsü de olabilirdi.
    2 sene önce anatomi labına yetişmek için hastanenin içinde pijamalarımla koşturduğum günler hala aklımda. sildirmek için adam tutup dövdürtçem kendimi, kafama vura vura unuttursun.

    ayrıca bi elimde torba (kitaplarım nedense torbadaydı ve ayırmaya zamanım yoktu. torba ne lan hakkaten niye öyle bi mallık yapmışım ki?), diğer elimde önlüğümle bi yandan bol gelen pijamamı çekiştirip bi yandan insanlara çarpmadan koşmaya çalışmıştım. ve evet pijamalarım bol olur benim, efil efil yatmalıyım.

    bi kere de koşarken bombanın üzerinden atlamıştım ama onu başka bi yorumda yazcam :D

    YanıtlaSil
  4. Lan hep özendiğim hayatı yaşıyosun aslında!
    O koşuşturma, pijamayla halkın arasına karışma, insanlara çarparak ilerleme mücadelesi vb poşet olayını saymıyorum.
    Çünkü ben hiç öyle olamıyorum. Bu yaşadığım olayın özel sebepleri vardı. Normalde, mesela ki geçen yıl kaç tane ders bıraktım tam final zamanı. Ea geç kaldım lan neyse yemekhaneye giderim gibi şeylerle.
    Ayrıca ne merak uyandırıcı ve ucuz reklam yaptın! Ama satar. Nasıl bomba? Atladım derken? Neden? gibi sorulara boğuldum şu an.

    YanıtlaSil
  5. ders bırakma opsiyonunu beğendim. marmara ecza'da bize hep köstek tam köstek

    YanıtlaSil