20 Aralık 2011 Salı

halk oylaması (ihtiyaçtan :'))

Yarınki dersim için bi seçim yapmam gerekiyo ama bi genele hitap etmek istedim. Hani alıcak olsan (ki evet ben de almam da hadi mecbur kaldın) hangisini tercih ederdin? Bi açıklama beklemiyorum 1,2, demek yeterli.























Karar verirken de vaktiniz boşa geçmesin diye bişeyler yazıyım. Hizmete bak yok böyle bişey. Yazıcak pek bişey de yok. Hayatımın renkliliği yandaki etiketlerden belli zaten. Ha bi de geçen otostopta bindiğimiz arabada kadın arkadaşıyla konuşuyo işte " Yahahaha işte biz de ara tatil için Amerika'ya gidiyoruz, evi de tuttuk, biletlerimizi de aldık..." Bize dönse dese siz ne yapıyosunuz diye " İşte biz de polis evinde kalcaz :')" bu yani. Bu kadar. Bi de marketten ne alıcaksın sorusuna aynı anda "şalgam suyu" ve de "jilet" cevaplarını veren insanlarız. Bu aralar günler böyle geçiyor amk. Artık karar da vermişsinizdir bence. TEŞEKKÜRLER.

11 yorum :

  1. 2

    ama "öldü"sü okunmuyo, 1 de diyesim var.
    yok yok, 2

    YanıtlaSil
  2. kırmızıyı sevdim ama maviyi alırım 2

    YanıtlaSil
  3. Yorumlar için teşekkür ederim ama eşit bi sonuca varmak üzdü :')

    YanıtlaSil
  4. Lan, bu blogdaki böyle anlık şeylere hep geç kalıyorum ;_;

    Sarılı olan daha güzelmiş bence. Diğeri temizlik reyonu şeysi gibi.

    YanıtlaSil
  5. Ben de sarılıdan yanaydım ama hoca genç kız dergisi havası olduğunu söyledi. İkiside içime sinmedi değiştiriyorum.

    YanıtlaSil