15 Aralık 2011 Perşembe

fahrenheit hanım

Sabah eskişehir yolunun mükemmelliğiyle çok kolay bi şekilde okula gittik. Tır kaza yapmış diyen var, yol çalışması diyen var ama 3-4 tır bekledim  görmeyi ben orda. Düz yolda kaza yapıyolar dedirtmeyin Türk insanına allaşgına. Derse geç kalmış bi halde gittik neyse ki hoca da geç kalmış. Geldiğinde de aa hoca sarhoş dedik. (hocam c yeter) Birine de görgüsüz dedi hayatımda da ilk öyle içten güldüm adama. Gülüyom ben öyle şeylere. O kadar devamsızlığa rağmen hafif bir şekilde 2. vize teslimleriyle olayı atlattık. Şimdi 3 günüm tatil ooohh değil tabi :') Neyse la az kaldı. Bu sefer yapıcam bence.

4 yorum :

  1. ha gayret az kalmış nasılsa..benim için de kafa dağıt bu üç gün...iyi ki beni ziyaret etmişsin bayıldım sana..sen gelirmisin bilmem ama ben, sen bana kışt kışt deyene kadar buralardayım..

    YanıtlaSil
  2. İlk günü dağıtıp diğer günler proje yapıcam ama şu an güzel dağıtıyorum. Teşekkür ettim kışt kışt demek ne haddime aaa :d

    YanıtlaSil
  3. o zaman hazır ol..beni mimlediler ben de sni mimledim bilgin olsun..

    YanıtlaSil
  4. aa heycanlandım hemen bakıyorum

    YanıtlaSil