30 Aralık 2011 Cuma

dursun, sakınca yok


Burdan devam ediyim. Ama çok gözümü aldı her an da kaldırabilirim. Her neyse, bugün itibariyle deyim yerindeyse içe doğru sıçış eylemine başlamış bulunmaktayım. O kadar kültürel açıdan aktif zaman geçirmeme rağmen gerizekalı beynim ve ben 80'ler temalı dergi kapağı tasarımı için hala hiç bir şey yapamamaktayız. Derslerin son haftası ve artık yaptım yaptım. Sonra final haftası projeleri verdim verdim. Gevrek gülüyom şu an. Ama sıçıyorum aslında. Geçenlerde bizim burdaki marketten bi bardak almıştım. Çin malı muhtemel, üstünde sevimli onigiriler olan kapaklı bi bardak. Konuşuyom öyle ama hala sıçıyom aslında.

2 yorum :

  1. ah dostum sıçtım mavisini bilir misin? O hesap işte, bende de bir mavi var sanki :)

    YanıtlaSil
  2. Bilmez miyim! Hatta sıçtım mavisini bildiğim tek ders bu. Başka bi ders olsa dersi bırakırım zorlamam ama bu olmaz!

    YanıtlaSil