31 Aralık 2011 Cumartesi

böyle gitmez

En son Usagi Drop'u bitirdim. Aishiteruze Baby'deki bebeye ço şirin derdim ta ki bunu görene kadar. Lan nasıl gidip öldüresim geldi severek!
Gerizekalı bi tipe bak ya! Onu geç, öyle dolanırken (evet yapıcak bir sürü projem varken anime izleyip dolanabiliyorum) bi  baktım bunun filminde Matsuyama Kenichi var.Temiz çocuk. Öyle hayat işte. Bi ara izliyim diye not almış oldum buraya.

İllustratorum çok bok. Sktirsin gitsin hatta. Yaptığım hiç bir şeyi kaydedemeden çıkmama olanak sağlıyor. Çok temiz illustator. Can can!
Facebook ne zaman, nasıl öleceğini öğrenen insanlarla doldu taştı. Neden bi virüs gibi yayılıyosunuz NEDEN!?

2 yorum :

  1. Aa bunu izleyecektim ben de. Kız karakter kaç yaşında ya, ben 10-11 gibi hatırlıyodum burda daha küçük gözüküyo?

    YanıtlaSil
  2. Yok yok daha küçük. 6-7 yaşlarında.

    YanıtlaSil