4 Aralık 2011 Pazar

bir ebeveyn yemeği bile yiyemeyeceksem


Uyku düzenim sıçılmış durumdan sıçılmış duruma geçiyo engel olamıyorum. Öğlen uyuyup geceleri ayakta dolandığım durumdan kurtulduğumu sandığım günden beri akşam 10 11 gibi yatıp sabah 5-6 kalkıyorum. Her gün de biraz daha geri tepiyo bu saatler. Yakında babanemin günlük düzenine ulaşıcam lan sütlaçla ekmek falan yicem. Bugün yine 5te kalktım işte manga okudum bir sürü. Sonra anime izledim. Sonra dizi izledim. Bi tatil günü olsun istedim ama hep bi köşede afiş için şunu yapabilirim dergi için bunu yapabilirim düşüncesi olduğundan huzur bulamadım. Hala bulamıyorum ve birazdan tabletimi alıp işimin başına oturucam. 1-2 saate de uyurum kesin. Neyse işte Japonca kursumun kapandığı günden beri süregelen depresyonumu biraz azaltan bi dizi izledim. Bu sabahta mangasına el attım. Nasıl bi mutluluk nasıl bi mutluluk okurken, izlerken lan aaa aa! Sonra bitti tabi noldu eski hayat geri döndü. Gidiyom ben.

2 yorum :