7 Aralık 2011 Çarşamba

bir bakış attın kalbimi yaktın

Bugün "tüylerim diken diken oldu" meselesini oldukça uzatabilecek ve gülmekten sıçabilecek bi konumdaydık. Ayrıca Bruno'yu bulduuukk laaaaaağğn! Gittik sorduk direk böyle böyle bi edem vardı nerde o dedik böyle böyle olabilir dedi gittik önünden geçerken bi baktık tüm heybetiyle içerde duruyo lan. Otostop çekerken de nereye gidiceğini tam kestiremeyen insanlara rastlayıp zor anlar yaşadık. Bi tane kadına ne tarafa gidiyosunuz dedim bişeyler mırıldandı sonra ümitköy diye karar verdi "tamam kalsın" diyesim geldi baktım ayıp olur öyle demiyim dedim sadece kkkkk sesi çıkarabildim bi süre. Bi şekilde engel olmaya çalıştım ama yeterli olmadı. Sonra kkkkkkların sonunda 2-1 gülüşü attım bknz. tavlada zarın 2-1 gelme durumu. Asıl konuya da gelemedim lan uygun görseli bulamadım. Neyse uyku saatim geçiyo bay.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder