31 Aralık 2011 Cumartesi

Bi çift lafım var

"Seneye görüşürüz" çok kaliteli espri bence. Hiç yapanlara bok sürülmüş ifadesiyle bakmadım, güldüm hep. Mis gibi espri lan. Öyle her zaman yapamıyosun bi kere. Bekliyo yavaş yavaş demleniyo. "Bize her gün bayram" yavşaklığında değil. Tam tumturaklı! Az önce evdekilere yapma şansı buldum söyledikten sonra çok güldüm. Gülüyom ben öyle şeylere. Yalnız kardeşim ilk defa karşılaştı böyle bişeyle onun suratını asla unutamam. Altında yatan anlamı açıklamakla çok vakit kaybettim. Ha bi de yemek yemeden önce annem video çek dedi. Heves etti, bişey diyemiyosun tabi. Koydum koltuğun üstüne biz yemek yerken çekti orda. Mantı yedik ayıptır söylemesi. Ama neden güzelim yemek yerken annemin Korede şahit olduğu yemek çeşitlerinden bahsettik bilmiyorum. Misal; (bu da iğrenç bi laf lan) koca bir leğen suya doldurulmuş domuz iç organları, kulağı vs. Çöp sanmışlar ama satılıyomuş. Hamamböcekleri satan yerler. Babam da yılan yeseniz bi daha hayatta tavuk yemezsiniz gibi muhabbetlere girdi. Ailemi garipsemenizi istemem ama yeni yıla kadar bi daha görüşmeyelim diye odama kapandım. HADİ SENEYE GÖRÜŞÜRÜK DAHSDADADADGASDHAGDJAHGD

11 yorum :

  1. Yeni başlayacağım iş 2012'de olduğu için "seneye başlıyor" diye bir laf söylendi ve ben dumur oldum. Acaba başlamasam mı diye şöyle bir daha düşündüm. Yapmayın! lütfen!

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel ortama düşmüşsün! Ben de orda çalışmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Seneye başvurursun artık ehuehueheuheuehueh

    YanıtlaSil
  4. PDOASDPAOSDKAPSODKASOPDK çok güzel!

    YanıtlaSil
  5. Allah böyle acı yaşatmasın, mutlu yıllar güzel kız. ÇİFT SAYI Bİ YIL BAŞLIYO LAN

    YanıtlaSil
  6. Cümleten efenim.
    GEREKSİZ ŞEYLERE HEYCANLANMAYA BAYILIYORUM LAN

    YanıtlaSil
  7. domuzun kıçını başını bilmem de, yılanın üstüne tanımam bi kere. güzel yani.

    YanıtlaSil
  8. Yılana hevesim yokta (denemem değil), yılan balığı çok merakımı kazanmakta.

    YanıtlaSil
  9. ayy cok ığrenc otesı yahuu,facede bır vıdeo ızlemıstım bebek bıle yıyorlarmıs..:((((
    umarım güzel bir yıl olur,insanlar birbirini yemezler ve üzmezler....

    YanıtlaSil
  10. Onu yapan pek Korelilermiş gibi durmuyo, yapsa yapsa Çinliler yapar sanki. Tabi insan olucan önce. Öyle bi film vardı Japonların hatta, birden fazla da olabilir tabi.

    YanıtlaSil