27 Aralık 2011 Salı

ben hayatımda böyle gülmedim olm

Şimdi sizinle aşşegül ablanın eserini paylaşıcam. Şu şarkıların başını dinlemek yeterli. Bi yandan da sözlerine bakalım lütfen:

sürme kota çaça montu narinn
bi ara ge ossur fadır 
habu çocuaa el sur yandin
niki gaç orospi

saralı o taniyom çok ama saralı
tum görene bildigi ettigi numara
ah mus ah mus ah mustafaaa a a a
oov mustafaaa

narin mokka kağıdındamı sarın lo
muu tukçe mi re do mu tukçe kağıdı su onun bee
çayı dök gee pil ver ne ka para pe
odunu normal çevir gee normal kağıdı çevir gee

kablo versun annen o ni yema baba musstafaa



*Naber Haluk Naber Çelik nedir ama nedir!!! Farkettiğinizde gülün bence.














seyyar ketçap na la tukçe feyk ooo
montu tavana yayma katla
ısınma dans et yine utanma tuçem oylee
gotine kodi tekkmaa


seyyar dansing sen çayla çay o
yaw sen ne yiyisin ne o fuck oo
tavşanla pusy sen uçaysin götin boksa
tuğçe ne yapiyn heyvaann


merii meriii kirismıss
lonliy lonliyy kirismıss e long
çook uzun çok uzun bu kupaa


OLM ÇOK GÜLÜYOM BEN.

14 yorum :

  1. Şarkıyı bu sözlerle söylüyoruz artık çok iyi ya

    YanıtlaSil
  2. Hayat sana güzel artık! Ben hala çalışıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Hahah gece gece iyi kahkaha attım. Çok güzell! :)

    YanıtlaSil
  4. bütün günümü atkıma saklanıp gülerek geçirdim. öyle boş bi hayatım var. Ama gülüyorum hala!

    YanıtlaSil
  5. yaa!!! sözlerim korecesini bildiğim için naber haluk naber çeliki bulamıyorum -.- hangi sanıyeler arasında o ya

    YanıtlaSil
  6. Loverholic, Robotronic, Loverholic, Robotronic. dediği yer.
    İlk defa de gerçekte ne diyolarmış görmüş oldum sözlerine bakıp :D

    YanıtlaSil
  7. rytdgdjhnfjnhstjnsofhnsntuhgbsd
    naber yerine nober gibi olsa da bildiğin haluk ve çelik diyo la bunlar dfghjdghjdfgödxfmnymfhns

    YanıtlaSil
  8. iodka,sğdakosdipasokdaispdokapd olm vala insan içinde utanıyorum artık sürme kota çaça montu narin diye yükselmeye pdoajkspdoaksdpoaskd

    YanıtlaSil
  9. lusifırda biraz zorlamam gerekse de diğer şarkıda tam duydum ya hala gülüyorum lan asdjfghjgnfhjdgmkfdhd. söylesen de anlamaz lan millet boşver jhgdgasjhnssgthdyrdstjgf

    YanıtlaSil
  10. OLUUUMMMMM GEBERDİM Bİ OKSİJEN TÜPÜlknglkdfngdlkfgndflkgndlfkgndlfkgndlfkndflkgnd lusıfır çok komik allam gidiyorum ete tarafa lsknflskdnflskdnflskdnfl ay bi daa şaapcam olm ilk paragrafı hele özümden yaş çıktı pıtır pıtır sdnflskdnflksdnflksdnfslkfns

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. odıajsşdoıasjdpoasdıjaspodıjapsıodj yorumun lan şapşal pdoaısjkğdaısdkğsapodkadoaskdpaoskdapoaspodk pıtır pıtırdpıaosjdğaosıdjaspdoaşsıjasşodıjasıajd

      Sil