21 Kasım 2011 Pazartesi

yerim çok dar

İntihar düşünce eylemlerim devam ediyor. 3 gün uykusuz kaldım bir sürü eskiz yaptım. Ne belim kaldı ne bacak eklemlerim. Çalıştım lan apaçık besbelli. Bu  sabaha karşı -yazar yine uyumamış- illustratorun süresi doldu tam işlerimi ayarlarken çat diye gitti. Yaptığım yazı işleri orda mal gibi baktı bana. Jpeg, psd yapamadan elimden kaydı gitti piçler. Pes etmedim phtoshopla devam ettim. Evde kendime çok güzel bi köşe buldum, tam dış kapıyla mutfak kapısının arasındaki yerde güzel bi sinerji yakaladım. Orda mal gibi durup kafamı yukarı kaldırıp ellerimle gözüme bastırınca iyi fikirler geliyo bence. Her neyse sabahta okula gittim, çıktı alıcam kırtasiye kapalıydı. Sınıfta tekrar illustrate yüklemeye çalıştım, yok olmadı. Haricide işler vardı kendisi cortladı. Illustratordeki işlerin çözümünü bulmuştuk ki, ESKİZLERİN LAFI EDİLMEDİ. :') yeminle böyleyim hayata. Bi de alttaki video çok komik lan aslında.

1 yorum :