16 Kasım 2011 Çarşamba

az önce de mantarı yaktım ek olarak (başlık en son okunacak)

Bugün ölsem yeri ha! Hiç tartışmam tamam abi al beni derim. Ne güzel tam saatinde uyandım gittim otobüsümü bekledim. Sonra gelen otobüse binerken elim kart basmaya gitmedi "lan" dedim, sonra bastım ama. Her zaman gerildiğim o istanbul yoluna dönme yerinde ilk defa gerilmemiştim, piç döndü. Haddi değildi ama döndü işte eskişehir yoluydu aslında. Yine eski günlerdeki gibi 5-6 kişi inip eskişehir yolu otobüsü bekledik. Baya bekledim ben :') Sonra şans ki beytepe otobüsü geldi. Eski mekanımın tanıdık simalarını gördüm hüzün bastım. Sonracıma fakültemde indim 2-3 insanla konuşarak derse geç kalmamış ucu ucuna yetişmiş biri olarak merdivenleri çıktım. DERS YOKMUŞ LA! :') Naptım yine çömdüm bilgisayarda takıldım. Hayali arkadaşım tuğçenin kızılaya gitmesini bekledim. Otostop çektim. Herkesin 100.yıla gidesi tutmuş. Bi tanesine abi neden lan neden 100.yıla gidiyosun neresi lan orası demek istedim. Sonra bi fındık faresinin arabasında kızılaya ulaştım. Neşelenmek için marketlere gittim. Her zaman oyun aldığım Bruno'nun mekanı kapandığı için bknz. circop gittim elin adamından oyun aldım. Bruno'nun yeni mekanı nerde lan bilen duyan varsa bana bi desin allaşgınıza. Hani baya burnu var ekekekh. Sims3 ek paketi aldım diye gidip stuff almışım zaten. Bruno olsa öyle mi olurdu. 3 tane yer paspası için 2 dvd harcamışınız lan hayvanlar. Allam öliyim de kurtulıyım. Hadi bay ya.
*hayali arkadaşım tuğçe brunoyu googleda arıyo lan öyle böyle bi hal değil yani.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder