14 Kasım 2011 Pazartesi

atıyosan at abi giriyorum ben senaryo gereği

Odamda boya kokusuyla yavaş bi ölüme terkettim kendimi. Zaten 2 gündür yaşadıklarım bana fazla. Bankadan 50 lira çekip 48 liranın malzeme ve fotoğraf baskısına gitmesiyle ve yine bir 2 lirayla yüzleşmeyle hayat bitmişti zaten. Sonra bi nevi dolabımız kaçırıldı. Sanırım. Bu şekilde düşünmek daha heycan verici. Haftasonumdan ödün verdim ve fakülteye gittim. Dedim taam la taam hadi lan taam dedim kasıyım az şu işi dedim. Sen git bak ki dolap bomboş.Şöyle güldüm :) dolabın içine. Ne çalıyonuz lan?! İlk yıllarımda 5.5tl ye aldıgımı söyleyip hava attıgım talensim, 3 yıldır derse girmenin nasip olmadığı teknik çizim için aldığım T cetvelim, elbet lazım olur kağıtlarımız hep gitti. Aynı sınıftaki bi kızın işlerinin çalıntı olduğunu nasıl 30 yıl sonra da olsa ispat etmeye kararlıysam bu çalanı da 30 yıl sonra da bulsam dalıcam. PAZAR GÜNÜMÜ YAKTIN. Neyse ki 48 lirama guaj boya da almıştım. Ona da kuş yemi kadar koymuşlar boyayı sıçtığım. Bitti lan! İşte en büyük mutluluğum geçen bi Çinli yardık biz. Gözlerime inanamadım. Ne dedimde hatırlamıyorum yarıldı lan! Herif Çinli olum! Şoka girdik zaten yarılıyo lan herif oha yarılıyoo laaannn. Ok hadi bay.
*çalınmamış lan. hoca boşaltmış.

2 yorum :

  1. Bu şekilde düşünmek daha heycan verici.
    kısmı ve
    *

    =

    .D gibi bir ifade;
    Suratımın ortasının biraz altında.

    YanıtlaSil
  2. yakılan pazar günleri listesinde kedine iyi bi yer bulur derim

    YanıtlaSil