21 Ekim 2011 Cuma

teknolojinin zararları sürmekte

A: Bugün eryaman otobüsüyle gidicem ha ben geldim bi de hastayım eryamana gidicem bugün geçende doğumgünümdü bugün eryaman otobüsünde kutlıcam

B:Ha evet eryaman diyince aklıma geldi gecen gun dogum gunumdu

A: Aaa doğumgunumu dedin ben de eryaman otobüsüne binicektim ya

B: Ya lafını kesiyorum ama gecenlerde dogumgunum vardı bi de hafta oldugum için eryaman otobusune yetişmem lazım.

A: İşte bazen hafta bazen ay oluyorum ya. Gun geliyo gün oluyorum ama benim tercihim yıl olmak.

2 yorum :

  1. http://www.geldegulme.net/images/resimler/erhan-ufak-gullu-erhan.jpg

    YanıtlaSil