17 Ekim 2011 Pazartesi

sen öne otur. e?

Ciddi olarak bi Otostop Genel Müdürlüğü istiyorum lan ben. Gidiyim şikayet ediyim abi bu beni şuraya bırakıcaktı ama bırakmadı bak diye. O beni şikayet etsin bak bu böyle böyle yaptı desin. Yoksa bu işin önünü alamayız! Bugün yine sorunlu bi otostop olayı yaşadık. O sinirimi nerelere vursam bilemedim. Okulda kızılaya gitmeye çalışıyoruz yine. Bi arabaya ne tarafa dedim Kızılay dedi. Sonra amcanın peruğa takıldım ben kızılay de mi eminiz falan diyemeden o şaşımla bindik. Gittik gittik demesin mi ben burdan sağa dönücem sizi şu durakta bırakıyım. La göt KIZILAY DEMEDİN Mİİİİİ KIZILAY!?!?!?! Azına senin kızılayı neresi sanıyosun lan cepaya gelmeden indiriyosun bizi. Neyse açlıktan gebereyatarken yazdım şimdi gittim bay.

2 yorum :

  1. Bazen trip atarlarbir de durduk neden binmiyorsun ben giderimKızılay a duran Sincan. Kimisi üzülüyor kimisikızıyor madem binmeyeceksin neden durduruyorsdun diye.Bizim insanımız bir hoş :)

    YanıtlaSil
  2. Gereksiz muhabbetlerin alası ya.

    YanıtlaSil