8 Ekim 2011 Cumartesi

merhaba deme şeklinizi değiştirin

Beyaz saç kahramanlara ihtiyacımız var gençler. Ama keşke çocuklara ilk bölümlerde göbeği açık tişört ve tayt giydirmeseydiniz. Gerçek hayata uyarlayınca çok iğrenç şeyler çıkıyo ortaya. Ayrıca hala dünyayı hatta artık bu anime de evreni mi desem bilemedim 15 yaşındaki çocuklar neden kurtarmakta! Hele ki ilk bölümler 11 12 yaşlarında olduğunu söyledi de. Sonra da böyle büyüdü oha dedim
adam olmuş 15 yaşında mı ne çıktı. Tam hatırlamıyorum şimdi bi kaç hafta önce izledimdi.


Bu da çok pis ağlattı! O fay hattını bi elime geçirsem dedirtti. Sürtüük, şıllık dedim hep depreme. Öyle böyle sinir bi şeydi. O küçük çocuta çok yüklendiler :'( Çok üzmüş yaralamış bi animedir.
Narutoyu bırakıp Bleach'e başladım önünü alamıyorum. İzlemeyince şakak damarlarım atıyo, ellerim titriyo.
Bi de ço heycanlıyım. Bi projemiz var ki kendimizi chibi olarak çizicez. Miheheheheheh! Hayatımda da mangaymış chibiymiş çizmeye bulaşmamış bi insanım. Tarzımla da alakası yok zaten. Ama bunun için heycandan ölebilirim. Hadi bay

2 yorum :

  1. bende bir dönem bleach bağımlısı olmuştum, bleach'i hala seviyorum , hangi bölümde bulunuyorsun ?

    YanıtlaSil
  2. 33teyim daha araya bi kaç anime soktum da yarından itibaren devam ediyorum yine.

    YanıtlaSil