15 Ekim 2011 Cumartesi

konbanwa abiler yeniden

Bugün Japonca sınavından sonra bi tane çin restoranına girdik. Girmeden önce kapı kolunu tuttum hazır mıyız dedim. İçeri girince heycandan kusabilicektim ya! Türkler olarak masaya oturup öküz gibi konuşup gülmeye başladık. Tanımlayabildiğimiz bi kaç Japon masa ki hepsi aynı saç kesimine sahipti hiç bi konuşma olmadan yemek yiyolardı.Abi hayvan mıyız lan demeden oraya buraya geçip fotoğraf çektik. Mal suratlarımızla dekor incelemesi belki tablolarda tanıdığımız harf çıkar diye hevesle bakındık. Hepsi Çinceydi tabi ki.
Çinli garsona arigatou çekip durduk. Konuşmaya kalksak naber la bu benim çantam diyebilirz zaten en fazla. Daha 2 haftalık hızlandırılmış ders almışız şurda.
Yengeçli ve somonlu suşiler yanlarına pilav alındı. Çok pahalıydı biliyo musun. Pilava küfrederek yedik zaten. Lan valla bilmiyonuz siz bu işi abi tereyağ denen bi şey var allaşgına bu nedir ya diyerek üstüne soya dökerekten yedik. Suşiye laf yok zaten.  Hayatımın da ilk çiğ somonunu yemiş oldum. İyidir.
Sonra çıkınca e çiğ köfteciye mi gitsek dedik. Neyse hız alamadık eskiyeniye gittik. Tabi ben otobüs bulma sorunu yaşayan bi insan  olarak erkenden eve damladım. Neyse nassınız işalla abi iyi gördüm hadi bay.

2 yorum :

  1. Japonca'yı okuldan mı alıyosun yoksa okul-dışı bi kurstan mı?

    YanıtlaSil