13 Ekim 2011 Perşembe

gözlerim çok anlamlı öyle böyle değil

Hayallerin yıkıldığı andır bu. O F2ler göze göze nasıl büyüdü ama. Ne güzel dilekçemizi yazmıştık muafiyet için , danışman hocamıza gittik ki, yüh olmaz dedi. Neden ama neden?! Çünkü teorik ders dışında bu işe girişemiyomuşuz. Ama teorik sınıfta alıyoduk?! Hani teorik sınıfta işlemiştik ya dersi. Üzdü.
Ve lütfen artık teknik çizim dersine girebilelim lan! Nerden aldım o dersi! Sen ne karışıyosun ki elin iç mimarlarının derslerine! Ne karışıyon olm! 1inci sınıfta aldım 3 yıldır duruyo öyle. Geçen yıl hep unuttum gitmeyi. Bu yılda tam bugün heveslendik "hoba hadi lan şş hadi gidelim laan aaa" olduk. Gittik dolaptan T cetveli bile aldık! 3 yıl önce dersin yapıldığı yerde artık yapılmıyo ki kapıyı bi gerilim tıkırdım ki boş. Hocayı göremedik zaten. Baya bi dolandık bi tane çok kalabalık bi sınıf bulduk ama yalan o iş o ders o kadar talep görüyosa ağlarım lan! Sonra da tekrar T cetvelini yerine koydu. O da heves etmişti halbuki. Artık haftaya erkenden damlayıp hocam biz sizi 3 yıldır bulamıyoruz nassın iyisin işalla iyi gördüm dicez. 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder