15 Ekim 2011 Cumartesi

faydalar faydasız imkanlar imkansız

Bugünün en acıklı olayı laf atan bir genç arkadaşımıza gel lan diyince ben bakirim demesiydi. Güldüm piç.
Bi de doğalgaz çalışması tabelasını çekerken HİÇ NEDEN DEME polisin gelip teşekkür etmesi de iyiydi. Mail mi atıcaksınız şikayet için dedi. Yüü dedim. Bi bak lan bi tipime bak kimi kime şikayet ediyorum. Böyle şeylerden rahatsızlık duyup huzursuzluk yaratan bi tipim mi var. Ben de istememiştim fotoğraf çekmek. Bu muydu bu muuu bu değildi istediğim.
2 yıl önce arkadaşım fotoğraf çekerken arkada beliren bi Sametimiz vardı. Kumpircideydik. O Samet büyümüş serpilmiş bi Weasley yapısına erişmiş. Kumpir yenecekse onun ellerinden yiyoruz. Lakin bugün de öyle yaptık. Zeytinimle gitsem tanır o ayrı.

4 yorum :

  1. hep degdimi simiti diye okuyorum.

    YanıtlaSil
  2. dün bu yazıyı okuyup bütün gün faydalaar faydasıız imkanlar imkansııız diye damardan damardan o şarkıyı söyledim :(

    YanıtlaSil
  3. Çok iyi olmuş. Sonuçta bu şarkı hepimizin sahip çıkması gereken değerlerimizden.

    YanıtlaSil